Gå til innhold
Fiskersiden

Lutefisklaget - litt opplysninger - velkommen


Recommended Posts

Har ikke sett noe om lutefisklaget i nettavisene i dag, så det gikk rolig for seg? Ingen overskrifter som "Mann fra Namsos (22) angrep politibil med fiskestang" eller "Full Nord-Trønder (22) tok seg inn på slottet i natt". Jeg er både skuffet og beroliget over å ikke ha funnet noe om festen deres i riksdekkende media. [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle for en svært så hyggelig kveld. Gøy var det å møte flere som ikke deltok, men tok turen nedom; MP, Namsenlaks,PMA og Erlend (fint dekorert med hvit dressjakke på Queens).

Av naturlige årsaker var det ikke mulig for meg å skrive innlegg her før nå..[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager FS Lutefiskelag 05 at jeg ikke kunne stille, men er man syk så er man syk! Har vært mer eller mindre sengeliggende i 14 dager...kjipt.

Når dere forberedt dere til Lutefiskelaget(som jeg har hatt en finger med i idden til) så var jeg hos legen å måtte stikkes hull i og plages, for så å etter 1.5 timer å få til svar at jeg hadde et virus....enda kjiper. Hva slags virus sa de ikke noe om[ :) ][:0][ :) ]

Bra dere hadde en hyggestund da, får kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Havengel

Trivelig kveld! Høydaren var karen som sa han kunne slå hvem som helst i håndbak. Da henta vi Atle I:) Kveldens kommentar var "Dere har ikke noen som er mindre?" Ha-ha!

Konge.

Prøvde ikke Lillegutt seg på det under treffet i fjor også? [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.