Gå til innhold
Fiskersiden

Bilder fra Lutefisklaget..!


 Share

Recommended Posts

Jassågitt... Dere trodde det ikke var noen bilder fra denne seansen... Men det er det nemlig! [ :D ]

Jeg vil samtidig benytte sjangsen til å takke de som møtte opp for en kjempehyggelig kveld og en spesiell takk til Henning som dro i gang dette! Og som opplysning til de som liker lutefisk, men ikke var med: Lutefisken på Stortorgets Gestgiveri var nyyydelig!

Til opplysning så fikk jeg napp FØR jeg rakk å bestille en øl på Skåtten, før laget hadde startet, det er ny pers! Men som vi ble enige om så er det gøy å få fisk, men IKKE moro når fisken hopper på land av seg selv... Det er mest ålræit når man må jobbe litt for den... Og på vei til bussen hjem så var det to "bærter" som veldig gjerne ville bli med hjem til meg! Det kunne ha blitt en ny "art" på meg, Nigerianer, men jeg sto over... [8D]

Slik så middagen ut før vi gikk løs på den...

middagen5bt.jpg

God mat og godt drikke i hyggelig lag.

elitebordet6ms.jpg

Bildet av elitebordet [ :D ] Og det hendte vi snakket om fisk vi hadde fått, fisk vi hadde mistet og fisk vi burde ha fått...

skrungene4vx.jpg

Skårungene hadde eget bord... [ :D ] Etter hva ryktene sa, så ble det pratet noe om fisk på dette bordet også...

avkrokenrein21io.jpg

Dersom julenissen ikke kommer til ungene deres denne jula så kan dette være årsaken! Avkroken spiste reinsdyr... I følge Avkroken så smakte denne middagen aldeles fortreffelig!

atlespiser3ae.jpg

Atle i dyp konsentrasjon om lutefisken! Mulig at han visste at han kom til å trenge godt med næring før de fysiske utskeielsene senere på kvelden...

hndbak2vv.jpg

Her er verdens sterkeste mann i forsøk på å ta Atle i håndbak [ :D ] Dette var en ukjent fyr fra nabobordet... Ja han i rød skjorte altså. Team leder Henning står bak Atle for å hjelpe til om det blir behov for det. Det ble det ikke behov for! Atle finansierte nesten kvelden med denne fysiske utskeielsen.

oppgjretstime1fs.jpg

Og så måtte det regnes... Hvor mange akevitter og øl var det egentlig jeg hadde blitt servert..?

regnskap9ta.jpg

Selv så regnet jeg på duken... Så ingen grunn til å briefe med å ta dette vriene regnestykket i hodet... [ B) ] De 290.- kronene i dette avanserte regnestykket var for lutefisken...

Det ble under denne hyggelige kvelden pratet om at vi burde ha et rakfisklag også og jeg melder meg herved på dette laget...

Håper at vi kan treffes på denne hyggelige måten flere ganger. Antar at disse bildene brent på en CD vil bli en storselger [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det finnes vel en underparagraf om at "uvøren mat, pylser og denslags KAN tolererast om festlyden fell det høveleg.. MEN dette må meddelast tilskiparen i god tid på førehand.."

Så den godeste Avkroken kan ha funnet et smutthull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi Østlendinger er tolerante så vi lot han (Avkroken) spise reinsdyr [ B) ]

Jeg fant ut at det kanskje var genialt å vise at det var tillat å spise annet enn lutefisk på dette treffet også. Det kan jo muligens øke deltagelsen til neste år? I det heletatt så gikk dette treffet veldig pyntelig for seg, jeg så ingen som bedrev "kætscj ænd reliis" på lutefisken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes ikke noe komprimenterende med de bildene der [ :D ]- bare får et sterkt ønske om at det regnskapet på duken der kunne ha vært mitt..[ B) ][ :D ]

-At Santa måtte spise deler av kameraten sin skjønnte jeg ikke helt..hehe

-Og Perca: jeg traff en hel stim med den nye arten - de så ut til å sluke alt og alle - jeg ble mere redd for deres bitevillighet enn gleden av å kunne notere meg for en ny art..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.