Gå til innhold
Fiskersiden

Skjærgården i Mandal:)


Pero
 Share

Recommended Posts

Jau, var fint utpå i dag. Dårlig bett, men slik er det jo. Du får komme deg nedover, blir vel ikke noe værre vær i morgen. Satser da på en tur østover til enten tregde eller i ytre del av Harkmarksfjorden.

De tar en del sø innenfor bankebrua nå, men tror nok det mest er snakk om støinger....? Traff på en kar i en liten båt her om dagen som var helt vill. Hadde fått opp flere samt mistet noen store hevdet han. Lå og lugget sluk frem og tilbake foran utsettingen på vestnes/båthusene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er desverre på jobb helt frem til 1. januar, men etter denne datoen så skal jeg forsøke å få litt fri til en fisketur. Det skulle ha vært meget hyggelig å møte opp en dag.

I går så fikk jeg flere napp uten de båthusene, spesielt i strømskyllene. Men det er ikke meg å kjøre frem og tilbake på ett sted, liker å ha litt variasjon!

Angående støinger, vel de meste jeg får er i god form og jeg har ikke hatt noe laks-støinger enda. Er veldig spent om det hogganvikvatnet, har du noe erfaring her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.