Jump to content
Fiskersiden

Fiskemagasiner

Maco
 Share

Recommended Posts

Jeg ønsker å abbonere på et bra fiskeblad gjerne utenlandsk. Vurderer sterkt britiske SeaAngler, men det er sikkert flere. Er kun interessert i sjøfiske, men er da til gjengjeld altetende (utenom fluefiske).

Har noen forslag?

*** Edit: Bare flyttet til annet forum ***

Sea Angler er vel det mest relevante som jeg også har funnet. Du har også Total Sea Fishing som dekker det samme som Sea Angler (men er ikke like bra), og Boat Angler som også inneholder båtstoff i tillegg til fiske. Boat Angler gis ut av samme forlag som Sea Angler.

• 4 weeks later...

Noen som vet om det går an å få tak i ett nummer av Sea Angler i Norge? Spurte på Narvesen, men de kunne ikke få tak i det. Vet jeg kan bestille abbonement på nettet, men vil gjerne lese ett nummer før jeg bestiller ett helt år. Noen fiskebutikker på Østlandet som fører disse?

sitat:Opprinnelig postet av kjetillund

Noen som vet om det går an å få tak i ett nummer av Sea Angler i Norge? Spurte på Narvesen, men de kunne ikke få tak i det. Vet jeg kan bestille abbonement på nettet, men vil gjerne lese ett nummer før jeg bestiller ett helt år. Noen fiskebutikker på Østlandet som fører disse?

Har kjøpt det selv på narvesen flere ganger. Ikke på en stund nå da, mulig de har sluttet å føre det.

De sluttet med det for ett år siden. Får heller ikke bestilt det gjennnom Narvesen lenger. Noen som har ett gammelt blad de vil bytte bort? Har ett spansk fiskeblad liggende(Feder Pesca) etter ferie på Kanariøyene i sommer. Forstår ikke spansk selv, men det er jo moro å se på bildene...