Maco Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Jeg ønsker å abbonere på et bra fiskeblad gjerne utenlandsk. Vurderer sterkt britiske SeaAngler, men det er sikkert flere. Er kun interessert i sjøfiske, men er da til gjengjeld altetende (utenom fluefiske). Har noen forslag? *** Edit: Bare flyttet til annet forum *** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Kan anbefale SeaAngler, har blitt helt avhengig av mitt månedlige. Hvis man er interessert i det nyeste av utstyr er dette midt i blinken. Mye "morsom" reklame samt test av stenger og sneller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havengel Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Sea Angler er vel det mest relevante som jeg også har funnet. Du har også Total Sea Fishing som dekker det samme som Sea Angler (men er ikke like bra), og Boat Angler som også inneholder båtstoff i tillegg til fiske. Boat Angler gis ut av samme forlag som Sea Angler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeL Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Anbefaler også Sea Angler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maco Posted November 10, 2005 Author Report Share Posted November 10, 2005 Da blir det SeaAngler - takk for tilbakemeldinger! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isgalt Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Boat Angler er vel ikke noe eget blad lenger? Det inngår i Sea Angler, mener jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havengel Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Det har du sikkert rett i. Er et år siden sist jeg kjøpte det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetillund Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Noen som vet om det går an å få tak i ett nummer av Sea Angler i Norge? Spurte på Narvesen, men de kunne ikke få tak i det. Vet jeg kan bestille abbonement på nettet, men vil gjerne lese ett nummer før jeg bestiller ett helt år. Noen fiskebutikker på Østlandet som fører disse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeL Posted December 7, 2005 Report Share Posted December 7, 2005 sitat:Opprinnelig postet av kjetillund Noen som vet om det går an å få tak i ett nummer av Sea Angler i Norge? Spurte på Narvesen, men de kunne ikke få tak i det. Vet jeg kan bestille abbonement på nettet, men vil gjerne lese ett nummer før jeg bestiller ett helt år. Noen fiskebutikker på Østlandet som fører disse? Har kjøpt det selv på narvesen flere ganger. Ikke på en stund nå da, mulig de har sluttet å føre det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetillund Posted December 7, 2005 Report Share Posted December 7, 2005 De sluttet med det for ett år siden. Får heller ikke bestilt det gjennnom Narvesen lenger. Noen som har ett gammelt blad de vil bytte bort? Har ett spansk fiskeblad liggende(Feder Pesca) etter ferie på Kanariøyene i sommer. Forstår ikke spansk selv, men det er jo moro å se på bildene... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts