Gå til innhold
Fiskersiden

Guggen og gjengen på Ascension


cb
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av HelgeL

Må si det så bra ut ja. Lengter allerede, skal snart levere inn min visumsøknad til India nå...

Men ser at klepping ikke tydelivis er deres sterkeste side der. Rygg, mage whatever...

Kleppinga var det stort sett junior som sto for,så vidt jeg kan se er det ikke så mye å klage på. Kleppen bak lina, over ryggen (der det er hold)og dra til. Som Lars sier så er ikke doradoen det enkleste å kleppe.

Klepp i magen?Er det wahooen du tenker på? Det er ikke kleppen men en Cookicuter shark som har tatt en smakebit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av asmund aa

sitat:Opprinnelig postet av Lho

sitat:Opprinnelig postet av Perca

Nå har jeg levert inn en 10 ukers lottokupong! Når går neste turen? .

Nästa tur om 58 dagar....[ :D ][ :D ]

Er det plass????....[8D][ :D ]

Nei, den er nok full, men det er nye sjanser mars/april neste år.

Det begynner å fylles opp der også, så vær kjapp!!!!

Det blir muligens 2 turer neste år.

Shy III er enseste båt som fisker der nå i januar. De var på en 4 dagers ekspedisjon 140nm s/ø for øya forrige helg, det endte med flere marlin bl.a. en "grander".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fin regnet for neste år enda, men regner med at det havner på samme som i år dvs.30.000,-. Det innbefatter overnatting, fiske 4 dager 2 av dem lang, samt fly t/r Ascension.

Du må regne med 35-38.000,- avhenig av mengde pils og t-shirts, da er alt inkludert. Vi er på øya i 11 dager så det er bra muligheter for fiske fra land og lokale båter i tillegg. Noen plasser er booka, men det er noen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av palkr

Muligens dumt spørsmål, men: må man ha med alt utstyret selv, eller kan man leie bra utstyr der nede. Antar at min Penn Senator 4/0 stang og snelle blir litt veikt....?

Pål

Senatoren kan du evt. bruke fra land etter hai, men båten er topp utrustet med Tiagra fra 30 opptil 130lb med custom stenger. Det er også to sett med Stella 20.000, så utstyr på båten er godt dekket.

Til fiske fra land etter jacks ol. fungerer kraftig laks/ sjøfiske stenger, med min. 250m 0,35mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte se på disse lekre bildene en gang til og så snur jeg på hodet og ser ut av vinduet på kontoret... Fyttirakkern! Snø, vind og kuldegrader! Dette er tortur!

Jeg synes moderator kunne slette disse bildene for en periode og heller legge de inn igjen når været er litt bedre! Mister jo all lyst på både jobb og Norge når jeg ser på disse bildene i dag!

Jadda, jeg hater snø! [} :D ] Og den fordømrade lottokupongen har ikke slått til ennå..! Svindel og bedrag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.