Gabrielsen Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Jacob D. Sømme ga ut boka "Amatørfiske og sportsfiske i sjøen" i 1937. Faren min har fått tak i 2.utgaven som kom i 1942 og den skal jeg få neste gang vi treffes. Noen som har lest boka? Er temmelig spent på den må jeg innrømme [ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cb Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Ble litt ala: "Jo Nesbø skrev Sorgenfri i 1997. Skal få den av en kompis til uka. Noen som kan fortelle meg hvem morderen er?" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myklebust Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Feil, Nesbø skreiv Sorgenfri i 2002. Flaggermusmannen kom ut i 1997. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted December 15, 2005 Author Report Share Posted December 15, 2005 Nja, hadde håpet noen skulle gire meg opp med å skryte sinnsykt av boka slik at jeg går og gleder meg som en unge til å få den. Blir jo ikke akkurat det samme som å røpe morderen i en krim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cb Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Boka er en klassiker. Det burde holde. Mener å huske at han nokså feilaktig skrev at sjøørret på flue i sjøen kun funket på Jærkysten. Lenge siden jeg satt med nesa i den, så correct me if I'm wrong. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmund aa Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 sitat:Opprinnelig postet av cb Boka er en klassiker. Det burde holde. Mener å huske at han nokså feilaktig skrev at sjøørret på flue i sjøen kun funket på Jærkysten. Lenge siden jeg satt med nesa i den, så correct me if I'm wrong. Er det ikke i Ørretboka han har for seg dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts