Gå til innhold
Fiskersiden

Isforholdene i fjordene på Haugalandet


Fiskemannen
 Share

Recommended Posts

:P Den er nok brukande tjukk frå Rydlandssago og nordover. Frå brua og innover mot Rsago hadde eg ikkje følt meg like trygg, ein må iallefall unngå dei straumsatte partia rett innanfor brua.

Ok.Er enda noken dager til helga.Største problemet blir kansje å finna parkeringsplass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte meg en tur ut på isen for å prøve isfiske for første gang siden jeg var et barn :)

Lurer dog på HVOR jeg bør prøve meg. Har bil, så alt innenfor 30mins radius fra haugesund er aktuelt.

Har hørt at Yrkjefjorden er bra om vinteren? Noen som vet hvordan isen er der? Førresfjorden er vell ikke trygg enda? Har kjørt forbi der og har ikke sett noen ute på isen...

Dersom noen hadde kunne gitt meg et par tips her hadde d vært flott! Både fjord men også egnede plasser å ta seg utpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra Sundfør nå, flott vær og lite fisk oppsummerer vel dagen.

Fikk en lyr på ca 2 kg, og mista en fisk. Det ble dratt mye småfisk rundt om, men tror at lyren min var største fisk mens jeg var der, så det sier vel litt...

Det gikk rykter om en torsk på 12 kg igår, men ellers var det lite på ryktebørsen også.

Førresfjorden er åpen fra veiviseren og utover, og det så ikke ut som om noen hadde vært utpå ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.