Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersidenkonkurransen 2006 (NM i Lystfiske)


 Share

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må være en feil her et eller annet sted...

Nekter å tro at du er så høyt oppe Rønsiboy. Det strider jo mot all sunn fornuft.

Mvh Oz

Hehe er det så vanskelig å tro da? Du har jo sett meg dra den ene grom fisken etter den andre :(

Men regner ikke akurat med på å sitte så høyt lenge, men topp ti er nå målet. litt artig i grun at paddetorsken gir meg mer poeng en torsken jeg fikk. mener å huske at torsken var noe mer vrien å få på land, men det er vel det som er sjarmen med konkuransen <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Konkurransesponsorene:

nordictaiga.gif

Vil ikke gi deg noe tidspunkt da det er en del ting jeg holder på med om dagen og akkurat nå er det et par ting som er litt mer kritisk enn akkurat det, men det kommer...

(De som gjerne vil skunne sortere akkurat nuh kan gi meg beskjed, så skal jeg ordne en sak for dere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

La nylig merke til at NM rekorden på harr var nedjustert noe voldsomt. Fra over 3 kg til var det 1900g. Den var da tatt på flue. Men det gjelder vel ikke inneværende sesong regner jeg med.

Hvis en norges rekord er tatt på flue er det da mer poeng å hente på en fisk tatt med feks mark ? Eller er det bare fluefisket fisk som har fordel i konken ?

Stein

Endret av stein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man f.eks henger en liten bit reke på flua, vil dette være meite eller fluefiske,man har jo fisket med fluestang... ??? :rolleyes:

Dette finnes det minst en egen lang tråd om, men kortversjonen: Ved tilsetting av enhver form for, smak, lukt osv = ICKE fluefiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.