Gå til innhold
Fiskersiden

TFO Stenger


Ingar
 Share

Recommended Posts

Er dere ute etter billige og bra stenger ta en tur innom Fast Fisk sin nye butikk på Lysaker og test ut Temple Fork Outfitters sine 3 serier.

Har lest mye positivt om disse, fikk også testet Professional 9"#5 litt i kraftig vind.

Så fort 8"6`#3 er på plass i butikken blir det ny 3er.

Prisene ligger på ca. 1000,- 1400 og 2200-2400,- for de forskjellige seriene.

Test de ut....tror dere blir positivt overrasket!!

Mer info finnes her:

http://www.templeforkflyrods.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må bare henge meg på her. Tror det er første gang jeg tar en helt ukjent stang og tømmer snellen for flueline på første utlegg. Jeg synes den praktisk talt kaster av seg selv, her er det bare å holde fast!!

loepemann.gif og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TFO er desidert den beste stangen jeg har kjøpt og prøvd. Den er en kaste maskin uten like og det er helt ubeskrivelig hvor god den er. Til og med i mot vind denger jeg ut hele snøret, et leadcore deepwater express line. Skal du ha det vasseste du får, TFO TrCi er det feteste ever.... derfor fisker vi på fiskersiden.no med den også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aleksandra gården.

spørs hvor du kommer fra men når du kjører av motorveien og gjennom tunnelen mot snarøya så kommer du til et lys kryss.ta til høyre der til rundkjøringa og til høyre igjen.

kjør rett frem, over en farts dump og til du ser motorveien igjen. se til venstre og der ligger det en stor bygning.

parker bilen og gå langs fronten på bygget så ligger det ca midt på bygget.

noen probs så si ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja jeg får vel bare hive meg på praisingen. Har teste stanga til Remy og synes den var god, men litt for hissig for meg, så jeg kjøpte Proffesional serien, og foreløpig føler jeg at dette er stanga jeg har venta på. Finnes sikkert andre merker som ville passa, men til den prisen, neppe..

Tok ikke lang tid å bestemme seg heller, et par kast på plenen, med bakslengen ned på e-18, så var jeg solgt :)

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEFTY KREH PROFESSIONAL SERIES 9´6 #8 4 pc eller LEFTY KREH TICR SERIES 9´ #8 4 pc?

Er på jakt etter en stang som er litt "hissig" for fiske etter SØ og HA.

Vurderer å kjøpe en av disse.

Leste her: http://www.sportfiskeklubben.net/webshop/c...71&reviews_id=9 at TiCR utgaven er mer motstandsdyktig mot saltvann enn Proffesionel serien. Burde jeg velge TiCR serien?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.