Gå til innhold
Fiskersiden

TFO Stenger


Ingar
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke sett så mange av de "lokale" butikkene blir borte jeg Gero, Glømmi Sport er her og har hvert her i årevis samme med Gjesting så hvor du har det fra skjønner ikke jeg!

Men som sagt for å belyse det for deg Hansen på Gjørnet har solgt fiskeutstyr i 90 år og så kommer naboen med det samme tilbudet på utstyr til halve prisen pga han har en bedre avtale med levrandøren en Hansen og SELFØLGELIG så kjøper du der det er billigst og naboen er happy men ennå billiger kan de bli å kjøpe fra utlandet så kjøp der det er billigst med samme kvalitet og garanti!

Og for å sette det mere på spissen du ser en snelle du har lyst på til kr 1300 hos hansen ( den lokale) og ser samme snella til kr 780 hos naboen hvor ville du handlet snella da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Frank M

LEFTY KREH PROFESSIONAL SERIES 9´6 #8 4 pc eller LEFTY KREH TICR SERIES 9´ #8 4 pc?

Er på jakt etter en stang som er litt "hissig" for fiske etter SØ og HA.

Vurderer å kjøpe en av disse.

Leste her: http://www.sportfiskeklubben.net/webshop/c...71&reviews_id=9 at TiCR utgaven er mer motstandsdyktig mot saltvann enn Proffesionel serien. Burde jeg velge TiCR serien?

På forhånd takk

Endte opp med Prof. 9'6 #8 stanga. Var rått å kaste med [ :) ]

Litt uvant å gå fra myk #6 til denne #8, men det skal nok gå fort å bli kjent med stanga.

Hadde et par runder med snøre igjen på snella, og resten bare skøyt ut, moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Suter

Har kjøpt TFO TiCR 4-delte #8 til 1900 kr inkl moms og avgifter gleder meg til å prøve denne, Remy nå blir det skikkelig fluefisking her hehe :)

Enjoy!

Jeg kan med hånda på hjertet si at alle som har prøvd denne stanga har stått med en WOW opplevelse etterpå. Ingen over , ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei, jeg skal med stor sansynlighet gå til inkjøp av en TFO stang til ørretfiske. Hvilken serie bør jeg velge? Hvis jeg kjøper en stang i pro serien, vil jeg da angre på at jeg ikke la inn mer penger og kjøpte en i ticr serien isteden? Noen som har prøvd f.eks. en av #4 stengene til TFO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Henke

Hei, jeg skal med stor sansynlighet gå til inkjøp av en TFO stang til ørretfiske. Hvilken serie bør jeg velge? Hvis jeg kjøper en stang i pro serien, vil jeg da angre på at jeg ikke la inn mer penger og kjøpte en i ticr serien isteden? Noen som har prøvd f.eks. en av #4 stengene til TFO?

Kommer an på hva du er ute etter.

Stikk og prøv selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av NoCatch

...og hvor mye får Fiskersiden.no for denne markedsføringen?

Reine hjernevaskingen av utstyrskåte fluefiskere. Løp og kjøp - Løp og kjøp!

Syns det høres ut som om du også har blitt hjernevasket......Du skulle vel ikke ha lyst på en du også???[ :o )][ :) ][ :o )]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Ingar

sitat:Opprinnelig postet av NoCatch

...og hvor mye får Fiskersiden.no for denne markedsføringen?

Reine hjernevaskingen av utstyrskåte fluefiskere. Løp og kjøp - Løp og kjøp!

Syns det høres ut som om du også har blitt hjernevasket......Du skulle vel ikke ha lyst på en du også???[ :o )][ :o ][ :o )]

Nummeret før jeg knekker den gamle slaskeraia mi over kneet og trygler madamen om tillatelse til nyinnkjøp. [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Henke

Hei, jeg skal med stor sansynlighet gå til inkjøp av en TFO stang til ørretfiske. Hvilken serie bør jeg velge? Hvis jeg kjøper en stang i pro serien, vil jeg da angre på at jeg ikke la inn mer penger og kjøpte en i ticr serien isteden? Noen som har prøvd f.eks. en av #4 stengene til TFO?

Jeg kjøpte TFO Pro #4 og er veldig fornøyd med den! Akkurat fått testet seg nesten tre uker i Barduelva, og stod med glans... Har ikke angret ett sekund!! Eneste skår i gleden var at den knakk en av de siste dagene!! Men en liten tur innom Destination Fishing fikset den biffen. Ny stangdel er på vei fra statene "free of charge"[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Frank M

LEFTY KREH PROFESSIONAL SERIES 9´6 #8 4 pc eller LEFTY KREH TICR SERIES 9´ #8 4 pc?

Er på jakt etter en stang som er litt "hissig" for fiske etter SØ og HA.

Vurderer å kjøpe en av disse.

Leste her: http://www.sportfiskeklubben.net/webshop/c...71&reviews_id=9 at TiCR utgaven er mer motstandsdyktig mot saltvann enn Proffesionel serien. Burde jeg velge TiCR serien?

På forhånd takk

Ja, velg deg en TICR. Er du usikker i forhold til aksjonen på stengene, så får du helt sikkert prøvekaste begge på plenen hos Destination Fishing på Lysaker.

Ellers kan jeg fortelle at jeg skal teste ut en TICR #12 i 14 dager nå, så får vi se om den duger mot noe sterkere fisk enn vi finner her hjemme:

tarpon.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.