Gå til innhold
Fiskersiden

6500 Syncro


herman
 Share

Recommended Posts

mmm...G-sport har bestilt en egen produksjon (1000) av syncro-sneller som er for det norske markedet - så er det slutt på vidre produksjon. Mulig de ikke er kommet ut i handelen ennå.

Årsaken til nedlegging av produksjonen er at disse snellene må settes sammen av folk, fordi syncrosneller krever en baksperre som roboter ikke kan montere - derfor blir produksjonskostnadene for høye.

Tror dette bare gjelder for 6000-størrelsen, 7000-størrelsen vil nok være å få tak i en god stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk Takk, Va du ikke vet. Skjønte at det var noe, alle er jo utsolgt. Da blir dem vel dyre på G- Sport om det bare er di som fører dem.Hadde sjangsen å kjøpe 2 nye i forgie uke for 1000 kr stykk, at jeg ikke slo til.Høres jo utrolig ut at ingen andre tar dem inn da. Er jo en bestselger til Laksefiske.

Herman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man lærer seg riktig innstilling av bremsen og lærer å ta i bruk syncrosystemet er jeg enig med deg at det ikke finnes bedre sneller å DRILLE fisken med - full kontroll.[ :) ] I hvertfall når bremselamellene ble skiftet ut med et materiale som ikke svellet. For de første syncrosnellene kom med bremselameller som gjorde at snella kunne låse seg da den ble våt. Så til de av dere som sliter med dette problemet - kjøp dere nye bremselameller til snella så blir de problemfrie igjen.

Hva prisen blir hos G-sport er vel kanskje mest opp til G-sport selv vil jeg tro. De kostet enten 1599,- eller 1699,- veiledene før.

Syncrosnellene var en periode borte før også, men etter påtrykk fra laksefiskere kom de jo tilbake tidlig på 90-tallet igjen, eller om det var helt på slutten av 80-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og man får vel en snelle uten IAR? Eller mener du at det vil gå? (nei det vil det jo ikke)

Edit: Ble nysgjerrig. Hvilken snelle tar du deler fra og og setter inn hvor?

Hva om du beefer den opp slik jeg holder på med på Six Staren min; Putter inn kulelager der man kan, linefører, idler kit (vet ikke hva det heter på norska) på synchron?

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av herman

Hei

har prøvd å få tak i Amb 6500 Syncro men alle butikker er utsolgt. Fikk i dag vite at di ikke blir til salgs mere hverken i Norge/ Svergie eller Danmark. Noen som vet hvor man får tak i Amb 6500 Syncro.

Herman

Hei Herman,

jeg har en som er saa godt som ubrukt! Har hatt den lenge og den er i originalboksen om du er interessert. I saa fall ta kontakt paa e-post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.