Gå til innhold
Fiskersiden

FS isfisketreff 2006, info og påmelding, oppdatert


 Share

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vegbeskrivelse til klubbhuset på Nylendebanen.

14022006111509883wG9p1TNJT.jpg?80

Ta av ved Solli, avkjøring merket med svart ring og pil i kartet. Solli krysset befinner seg ca. 10 min. kjøring, sydover på E6, etter man har passert Rygge flyplass. Det ligger en "bensin mack"(shell) og en "By The Way" der du skal ta av.

14022006111509dquqJ3nU3HUM.jpg?86

Etter man har tatt av ved Solli, følger man veien(markert med svart) et stykke til man kommer til en fotballbane. Ta av ned mot banen. Stor parkering, vel møtt[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra oppslutting. 18 stykker på en helg i disse OL tider står det respekt av. Ros til alle påmeldte [ :D ][ :D ]

Gleder meg til å treffe dere alle sammen[ ;) ][ :) ]

Jeg vil være den som løper rundt å tar bilder av dere og de fine fangstene.[ :) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite kjøkken er det, men pizza ekspressen er ikke langt unna, så det kan raskt la seg gjøre å bestille "felles" pizza e.l. på Fredagskveld etc.

PS! Minner om at M&M Fiske og Fritid har allt nødvendig utstyr, agn osv som trengs. De driver sportsfiskeforretning i Sarpsborg, og vil ta med noe ned på treffet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av kjetillund

Men hva slags utstyr har M&M? Finner ikke noe på nettsida dems og får heller ikke sendt mail da mailserveren min er nede for øyeblikket. Har de f.eks el.nappvarslere?

Ja, de har nappvarslere også. Om det er noe du lurer på så ta kontakt med en av disse to; MortenM, Martinmmfiske her på forumet. Finner tlf via hjemmesiden også[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi snart i gang! Den som får størst lake i dag, får en femmer av meg på tunevannet i morgen[ :D ].. Så det er ingen grunn til å ikke gi alt i kveld[ :D ]. Jeg velger å varme opp til i morgen på litt mer usportslig vis, med kino og et par flasker øl... Ses i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Borre

Drar herfra rundt 5, fra Gjøvik, så tviler på at jeg rekker lakefisket[ :D ] Hvor langt utover kvelden skal det fiskes lake?

Sjekk PM din Borre og gjør det som står der så får du svar på ditt spørsmål[ :D ][ ;) ]

Lykke til å kjør pent [ :) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten oppdatering. Ingen lake på isen men noen har hatt kontakt.

Med bål og pølsegrilling gjør at kveldesfiske alikevald har vært en suksses [ :D ][ :D ]

De er nå på veg til overnattingsstedet, for å få seg en hvil og stille sterke til morgen dagens konkurranse[ ;) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite pitstop hjemme hos mor og far før treffet fortsetter imorgen. Dagen idag har vært preget av nordavinn, snø og overvann, MEN vi har kosa oss likevel. Fangsten har ikke vært allverden sålangt, men tar seg garantert opp imorgen. Da skal diverse plasser ala buksevann og sprudlevann testes. Skikkelig oppdatering og oppsumering kommer sikkert senere.

PS! Utrolig mye hyggelige folk her på treffet. [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stakk innom på treffet ikvel da folket var kommet i hus....riiimelig trøtte tryner jeg så men i godt mot.

fisket var vist ikke helt topp men det sosiale var nok i øverste klasse.

Det gikk i cola light te brennevin der iaf.

Interessant å se/høre en ihuga isfisker fortelle om sitt livs kjærlighet. Da jeg ikke bedriver eller har peiling på isfiske.

Skjelstad var førstemann ut til å ta kvelden (for mye cola light??)

han var sleten gitt.

noen kjente tryner så jeg og hilste på Flems for første gang..hehe stor kar...[ :D ]

mange som var trøtte da jeg dro derifra rett før kl 22, men er nok noen som drar`n ut senere i kveld/natt

de hadde tydeligvis lagt store planer for morgen dagen mens de meita små brune i kveld.

Gleder meg til å lese Flems sin rapport da han tok et blinkskudd med kameraet inne i huset...makan til forkjærlighet har jeg ikke sett...så følg med folkens[ ;) ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.