Gå til innhold
Fiskersiden

18 SØ på brøytestikke


 Share

Recommended Posts

Ja det høres nesten ut som en vits, men er sant som bare pokker.

Våknet i dag tidlig, hadde hørt på regnet i hele natt og visste med en gang at elven "min" ville gi fisk i dag. Men jeg skulle i bursdag til min lille nevø og var klar over at det ikke ble fiske på meg i dag.

Slo mobilen på og en melding tikket inn. I dag må elven være stor stod det der. Som om jeg ikke visste det.

Litt senere er den en annen bekjent som tar kontakt på MSN og skriver; nå skulle du vært inne i elven. JA JEG VET DET FOR POKKER tenkte jeg.

Og så kommer det telefon nå i kveld. En av jaktkompisene mine som bor like ved elven ringte og lurte på hvorfor jeg ikke kom innover nå som elven voskte og ble stor. Du har vel fått noen du da sier jeg. Ja det har jeg svarte han; på en brøytestikke.

Han fortalte at han hadde glemt fiskestangen i en bil som han hadde satt fra seg på jobben. Da gikk han ned i garasjen og fant en brøytestikke i bambus bandt litt sene fast og dro til kulpene nedenfor huset.

Resultatet ble 18 ATTEN SØ.

Og det på en brøytestikke av bambus.

Snakk om flaks og masse gullhår et visst sted.

Og fremdeles regner det som bare pokker og i morgen tar de sikkert minst like mange fisk. Og jeg; jeg kan ikke i morgen heller.[ :D ][ :o ][ :D ][ :( ][ :( ][ :( ][ :( ]

Gruer meg til i morgen når rapportene strømmer inn.

SNAKK OM UHELDIGE MEG!

[ :( ][ :( ][ :( ][ :( ][ :( ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Inspector

Med al den manglende flaks kan det jo undre at Du endnu ikke har opgivet[ :) ]

Martin!

Jeg gir aldri opp. Da må havet tømmes for vann.

Men 16 SØ i min første sesong hvor jeg aktivt fisker etter den er vel ikke så gale. Og enda er det litt tid igjen.[ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.