Gå til innhold
Fiskersiden

Ønskeliste (Hvilken fisk)


Recommended Posts

Hei!

Min drømmefisk var nok langen jeg fikk i bergen havfiskeklubb sitt tynnlinemesterskap- 12,75 kg på 0.30 sene var veldig spennende[ :D ]

Setter også laksen jeg fikk i sommer veldig høyt- min hittil største på 5.4 kg....

Fikk faktisk en fiskeart jeg alltid har hatt lyst til å få nå i helgen- min første horngjel! Har fisket i over 20 år uten å få en før nå- utrolig![:I]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Må vel være min 114cm gjedde fra i år, andre høydare er vel min første laks (bare 3,2kg, men det lå mange års mistet laks forut for dette), breiflabb på 8,5kg på lett slukstang og fjellørret på 2kg+ (den siste riktignok som ufrivillig c&r)

2. Stor kveite eller skate, evt. noe annet storvilt, som f.eks. hai eller størje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Den kuleste jeg har tatt fra land er pigghå på 4,5 kg. Meitet med medium lett haspel utstyr etter små langer... Når den var på land og jeg skulle fjerne kroken snappet den munnen igjen og snøret røyk.

2) Fisk jeg drømmer om er steinbit og skate og HA.. (faktisk i den rekkefølgen også... [ :o ] )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.