Gå til innhold
Fiskersiden

FS-treff Bontelabo (Havmusbilder)


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hjemme igjen. Det ble ikke mus på meg, men hva gjør vel det når det likevel ble tatt 2 stk og i tillegg ble en mistet. Den største musen veide 1,7 kg.

Når det blir tatt 2 (3) mus på under 5 timer så skulle vel dette tilsi at her er det håp om flere. Er vel en viss fare for at det blir mye FS-folk der i tiden fremover.

Skal se om jeg kan få lagt ut bilder ganske snart om ikke noen kommer meg i forkjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lak: Klart vi skal guide deg. Dvs, peke i nesten riktig retning. I forhold til å beregne sannsynligheten for guiding tror jeg du få forsøke deg på en regresjonsanalyse.

Anyway, jeg er meget godt fornøyd med min første havmus. Forholdsvis overraskende fangst, men veldig gledelig. Takk for alle gratulasjoner her og på sms via Hunter. Ellers ble det tatt lange, hyse og torsk. En veldig fin måte å tilbringe en torsdagskveld i byen på.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mus er en sykt kul fisk, selv om jeg vanligvis ikke fisker mye i saltvann kunne jeg svært gjerne tenkt meg en slik, nesten som de fiskene har personlighet, litt spooky, sånn aliensaktig.(ok en tre fire glass rødvin er det nok blitt) Når det gjelder regresjonsanalysen gjør jeg som med Gin on the rocks tar en dobbel for de som vet hva det betyr[ :) ] Pussig at det var jeg som skulle bli stemplet som nerden her? Mye gode kandidater å ta av[ :) ]Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen. Det ble en artig tur hvor Havmusa var vanligere en langa... Skal ikke se bort i fra at det blir en tur tilbake til ”byen” for å fiske.

Synd at den første musa til Gone_fishing ikke kom på land for den så i hvert fall grøvre ut en den på 1,7kg som han fikk.

Her er et par bilder…

2589_s.jpg

Havmus som håves... Sjekk stilen til Oz (noia)[ :) ]

2590_s.jpg

Erling hadde flytedress så det var han som sto for håvingen…

2591_s.jpg

En fornøyd fisker

2593_s.jpg

Turens største på land 1.7kg

Takk for turen folkens, blir nok ikke lenge til neste gang[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.