Gå til innhold
Fiskersiden

I morgen starter ekspedisjon Karpe


Remy
 Share

Recommended Posts

I morgen så starter ekspedisjonen min for skjellkarpe. (er det ikke det de heter). Blir å finne oppe i Ulsrud hvis noen vil droppe innom og gi noen tips eller høre hvordan det går, hehe. Har straks ordnet med fôr fra Tom Ole, og chick peas er i boks. Fluer er i boks og utstyret er i boks. Dette blir bra. Om jeg får karpe eller ikke får tiden vise, men håper da på det av mange grunner. Wish me luck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Davidsen

Tja, Remy - det begynner med litt uskyldig fôring, kanskje litt grønt brød, litt mais, - og før du vet ordet av det sitter du med en matchstang i en rodpod og nistirrer på en dupp. Da er du blitt en av "dem".

Jaha, du tror det... hahahaha.. ok, tar kritikken din davidsen, du får gjennomslag.. go on... give it to me... men fisker fortsatt ikke med det på KROKEN...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

sitat:Opprinnelig postet av Davidsen

Tja, Remy - det begynner med litt uskyldig fôring, kanskje litt grønt brød, litt mais, - og før du vet ordet av det sitter du med en matchstang i en rodpod og nistirrer på en dupp. Da er du blitt en av "dem".

Jaha, du tror det... hahahaha.. ok, tar kritikken din davidsen, du får gjennomslag.. go on... give it to me... men fisker fortsatt ikke med det på KROKEN...

BTW: Vekt over fek kilo ordnet seg, Tom Ole var snill og låner meg en med forbehold om at jeg ringer da den første er på land, men hva hjelper det, den går jo rett ut igjen etter fotosession :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

Du låner vekt, karpesekk og avkrokingsmatte. Tar med alt i morgen.

I karpesekken skal karpa oppbevares til en kommer og kontrollveier og fotograferer.

Du kan nå meg på mobilnr 91694603 når som helst på døgnet så lenge gutsinga varer.

OK!! hehe Blir fra morgen til kvelden, med grunnforing etc og fisking i morgen. Så tar jeg vel med teltet på torsdag og bli en stund, siden det er meldt greit vær, så er det ok å ligge i telt og.

Om jeg har presset, egentlig ikke, men med det veddemålet Thomas har gitt hadde det vært konge og selvfølgelig å få skjellkarpe på lista.... Og knuse rekken til Rolf [ :D ][ :P ][ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.