Gå til innhold
Fiskersiden

I morgen starter ekspedisjon Karpe


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av NoCatch

Dette er en helt rå satsing! Tipper det er en del ihuga meitefantaster som sitter og håper på fiasko[ :D ] Kanskje det vil gå så langt at Avkroken blir å finne på golfbanen neste sesong...[?]

Å, nei du. Jeg syntes det er morro om Remy skulle få en karpe, særlig med tanke på alle veddemålene.

Thomas er jeg ikke redd for, han har gjort mye værre ting før, men å se Morten spise en seig hatt det gleder jeg meg til.

Remy har nå vært innom meg og fått med seg avkokingsmatte, karpesekk, veienett, vekt og fôr, så alt bør ligge godt til rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Frisch

Tror nok Golfbanen vil være trygg mange sesonger fremover. Legg dessuten merke til at fluefiskerene jukser ved å bruke fòr for å lokke til seg fisken først... ;-) E ekte fluefisker bruker da vel ikke fòr??

Enig i at utrykket fluefiske har blitt dratt litt vel langt her. Dette er vel mere som en krysning meite/fluefiske...? Men, uansett en imponerende prestasjon hvis han får det til. Imponerenede i seg selv bare å prøve, spesielt når han varsler alle om stuntet på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Gabrielsen

Selvfølgelig gjorde han ikke det!

Grunnen til at Rolf blir nevnt mye er jo fordi han er foreløpig den eneste i Norge som har stor karpe på flue.

Stor ??? HaHaHaHaHaHa, ingen har fått stor karpe på flue i Norge, og ikke tror jeg noen får det heller HaHaHa

Bra vits Gabriel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.