Gå til innhold
Fiskersiden

Årets første dorgetur


Wiggy
 Share

Recommended Posts

Da ble det årets første dorgetur. Satt båten på vann på Tregde og da var å bare ta turen østover mot de herlige plassene. Var bare glad at båten var montert riktig siden jeg hadde nylig fått og montert båten selv.

Det ble en treig start men da fikk jeg et napp og fast fisk (må vente på ErikR for bildene).

Så etter en liten stund fikk ErikR hogg og som den ekspert han er, ga han wobbleren litt snøre og pang, det satt hans sin første.

280220061656485pEDJ2ee2P4E.jpg

Så gikk det vel 5 minutter og satt en som ha sa var minste 2kg, men etter en kort kamp fant vi ut at den var vel ikke det men en fin kilos fisk.

280220061656485EIm86n61dl8.jpg

28022006165648Jv2b18p5TSwr.jpg

Så var det litt dorging til og blir det for kaldt. Så vi dro tilbake til bryggen, satt båten på tilhenger og dro hjemover.

En fin tur og enda finere med noe flotte SØ. Takk for turen Erik, og må vi nok satse på en neste uken også [8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av janrug

Det så tusen ganger gøyere ut enn å sitte inne på kontoret....

Fin rapport og fin fangst erik og wiggy. Men så ingen fluestang??

Kontor arbeid, ikke helt meg det. Jeg kan tenke meg at det var et par grader varmere inn i ditt kontor i dag enn det var hvor vi var, men selvføgelig mangler kontoret SØ [V]

Som Erik sa, det var rett og slett for kaldt for flua i dag. Men vi har planer om å bruke båten til fluefisking når varmen kommer. De stedene som er vanskelig å komme til fra land skal nå være full tilgjenlig for oss to galninger [ ;) ]

Har fått mange tips om forskjellige steder rundt Mandal, og disse skal få besøk fremover og selvfølgelig satser vi på fisk, ikke minst de store [^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.