Gå til innhold
Fiskersiden

Cool Water fra Guide Line


kit
 Share

Recommended Posts

Sier kanskje mer om brukeren enn om vaderne[ :P ]

Jeg har hatt mine i 3 år nå og de funker bra enda. Har slitt ut et par med sko på den tiden, men buksa holder meg fortsatt tørr. Samme gjelder en kompis av meg som kjøpte vadebukse før samme laksesesong. De er sikkert ikke de mest slitesterke vaderne du kan finne dersom du har ekstreme krav, men de har en snill pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mine i april i fjor og de er fortsatte tette og fine. Brukt ca 35-40 turer!

Edit: Forrige tur så tok de inn mye vann i høyre fot, så de var visst ikke så veldig bra allikevel :P Har kjøpt nye fra simms, og ja det er stor forskjell på passform og komfort mellom disse to!! ...skal jo være svært slitesterke også disse!

Endret av Iversen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Velle

Hør på denne her da![ :P ]

En kompis av meg kjøpte seg coolwater bukser i sommer. Etter første turen i elva var han søkk blaut. OG HAN HADDE IKKE ENGANG VÆRT UTI!!

hvor er pusteevnen? Jeg var så heldig å få ta utenpå fleecebuksa hans. buksa var kliss blaut. Mye kondens[xx(]

Når vannet kom prøvde han å vade med dem[:0][:0][:0]

Han beholdt skoene og leverte buksa tilbake. Skoene er forsåvidt greie. Kan holde en god stund de. Sprekker i sømmene framme på siden etterhvert. Men jau, de klarer en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er jammen meg ikke kødd!!!!!!!!!!!!!!!

Våt før jeg rakk ned til elvebredden! Er det MULIG?

Konstant kondens uansett vær.

Vel jeg bestemte meg for å ikke gi opp de supre vaderne, etter 7 dagers fiske var det hull i sømmen, slitasjen var synlig etter 2 turer, total sprekk etter 7 turer, hva slag greier er dette her :D

Styr unna, skal aldri ha noe coolwater AF greier igjen det er helt sikkert.

Skoene er ukomfortable, stive men dugende.

Joda simmsene er i skapet, holder ikke disse heller blir det nok ett ramaskrik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt

Jeg er bare sååå glad for at jeg ikke fisker på den plassen velleivoll :)

Der jeg fisker er det ingen autovern, skoene er i så måte dugende.

Tipper de kastreres i lpet av neste sesong!

Hvordan kastrerer du et par sko? Og hvorfor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kastrerer du et par sko? Og hvorfor???

Bruker de litt mer enn normalt, fisker jo litt i løpet av sommeren :)

Jeg vil helst ha skoene vekk, de er som sagt stive og blir ikke bedre, selv etter 30-40 turer i elva er de like forbaksa stive, MEN gidder ikke kjøpe nye sko når jeg allerede har 2 par, selv om jeg gjerne skulle hatt streamwalk skoene som virker glimrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Her er et eksempel på hvordan min kompis Henrik gjorde det! Han kjørte vadebukse med hull i og gummivadere utpå, så gikk vannet over gummivaderne og ned slik at han tok inn vann. Han var ca 50 kg tyngre da han kom på land :) Måtte løfte opp bakbena på han slik at vanne sku renne ut :D:)

Henrik%20med%20vadebukse.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen firmaer, eksempelvis Shimano produserer de fleste av sine produkter selv og har kontroll på kvaliteten. Andre firmaer får spesialprodusert noen av produktene, mens andre er "standardprodukter" de bare putter navnet sitt på. Hvis de ikke har en organisjon som holder orden på kvaliteten hos produsentene må en regne med mye dritt. Kineserene gjør all tenkelige feil pluss et par til. Hvis de blir spurt hvordan det går, smiler de og svarer: yes yes vely good.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.