Esox Lucius Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Man er endelig tilbake på forumet Hjertefrekvensen nærmer seg normal, humøret stiger og det er kun få timer til festen på Månefisken Livet ser temmelig lyst ut igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barracuda Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Merket abstinensene jeg også! Skal aldri mobbe røykere som sliter med å slutte lenger.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Hyggelig at vi har vært savnet Selv har jeg knappt merket at siden har vært nede... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thile Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Hva annet kan man si? Flott jobba gutter - sankkes senere.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC85 Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Ser bra ut dette gutter. Fin hovedside også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laksefiskern Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 sier som en kjent forfatter; "her er gott att vara".... well done guttær! ser ellers at Thile er seniorbruker og jeg superbruker... kommer av alder det vel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenna Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Detta var utrolig deilig. Fikk helt abstinenser. Bra jobba guttær! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnstein Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Detta ser veldig veldig bra ut - fint design/brukergrensesnitt, ser også ut til å ha mye bra funksjonalitet. GRATULERER !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esox Lucius Posted March 17, 2006 Author Report Share Posted March 17, 2006 Mtp at jeg er betydelig yngre enn Thile og deg, så faller den teorien i fisk, Henning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arbiter Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Flott! Sier bare: Flott Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
westside Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Mine første ord i det nye forumet.. Dette ser bra ut forresten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Nye muligheter når det kommer til avatarene også, ser jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RexHunt Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Glimrende! Dette ser bra ut. (nå gjelder det bare å bruke sykt mye tid her inne så man blir godt kjent med alle funksjonene) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim andre Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 ser bra ut dette! masse spennede nye funksjoner takk for muligheten til å delta på landets beste fiskeforum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmund aa Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Lekkert..... Kona blir fornøyd også nå.....jeg har vært irritabel og grinete siste to døgn her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Pene farger, oversiktlig og fint, ikke skrikende og slitsomt. Dette var bra gutter, dere er så flinke atte! Mvh Oz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiskekongen Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Ser veldig bra ut detta. Eneste er at jeg kan se for meg at "nye innlegg" funksjonen kan bli litt uoversiktlig hvis man har vært borte fra fiskersiden noen dager. Ellers innehar siden masse nye fine funksjoner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginny Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Yuppedidupp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikewallis Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Når jeg sitter å leser dette så kommer det faktisk en tåre i øynkroken. Dette har vært mange timers jobb, mange timers stressende jobb, tempraturen har vært høy inter til til tider, men nå blir slik ting fort glemt, og det skal bli såååå drit godt med en halvliter på månefisken i kveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovejan Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Jeg bare henger meg på Gratulerer så mye med kjempefine nye sider og forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gismervik Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Dette ser da bra ut.... Som vanlig må jeg jo igjennom en innkjørings prosess...., det er jo NYTT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
link Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Dette ser meget bra ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crom Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Hærrrrlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speycast Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 blir bra dettan her... mange funksjoner å finne utav nå gratulerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts