Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt Forum - Alle Hjelper Alle


Recommended Posts

Trykker du på se nye innlegg får du opp nye innlegg siden sist du var innlogget.

Ja, men noen ganger forsvinner de innleggene jeg så før jeg trykket se nye innlegg eller refresher uten at jeg har vært logget av. Hadde jeg da hatt mulighet til å finne "se aktive innlegg fra i dag" hadde jeg kunnet hente de opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men noen ganger forsvinner de innleggene jeg så før jeg trykket se nye innlegg eller refresher uten at jeg har vært logget av. Hadde jeg da hatt mulighet til å finne "se aktive innlegg fra i dag" hadde jeg kunnet hente de opp igjen.

mulig dine personlige innstillinger er feil? se første post her

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=48625&st=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig dine personlige innstillinger er feil? se første post her

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=48625&st=0

Akkurat samme spørsmål ble stilt der, uten svar.

Fant jo ut at jeg kunne sette søket til å vise alle innlegg jeg ikke har lest, da fikk jeg opp 1383 sider :D Ikke helt som før, men da finner jeg ihvertfall de jeg skulle spare til senere ;)

Blir bra til slutt dette :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme spørsmål ble stilt der, uten svar.

Fant jo ut at jeg kunne sette søket til å vise alle innlegg jeg ikke har lest, da fikk jeg opp 1383 sider :lol: Ikke helt som før, men da finner jeg ihvertfall de jeg skulle spare til senere :)

Blir bra til slutt dette :)

dette antallet vil minske til det reelle tallet neste gang du besøker eller etter du har trykket merk alle innlegg som lest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette antallet vil minske til det reelle tallet neste gang du besøker eller etter du har trykket merk alle innlegg som lest :P

Ja fant det ut etter å ha studert sidene skikkelig og funnet funksjonen.

Noe helt annet.

Synes teksten på innleggene har litt blass farge, synes det er mere anstrengende å lese nå. Forblir den slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske at da nye forumet ble lansert så skulle man trykke på en link i en post, så opnet det seg et nytt vindu, unntatt når man trykket på linker som refererte til fiskersiden.no.

Men nå er dette vekk, "uten-om-hus" linker blir åpnet i det samme vinduet og forumet forsvinner.

Veit at man kan holde inne ctrl-tasten på Firefox, men synes dette var en grei funksjon.

Har admins forandret dette eller er det firefox som tuller med meg?

edit: funker igjen. aner ikke hvordan :)

Endret av Millionas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det mogleg å få tida til å syne feks 22:00 istaden for 10:00 PM?

OK, utført....

Til de som ikke får svar på evt spm - vi jobber med saken, men noen ting er enklere å løse enn andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske at da nye forumet ble lansert så skulle man trykke på en link i en post, så opnet det seg et nytt vindu, unntatt når man trykket på linker som refererte til fiskersiden.no.

Men nå er dette vekk, "uten-om-hus" linker blir åpnet i det samme vinduet og forumet forsvinner.

Veit at man kan holde inne ctrl-tasten på Firefox, men synes dette var en grei funksjon.

Har admins forandret dette eller er det firefox som tuller med meg?

edit: funker igjen. aner ikke hvordan smile.gif

Det er bare delvis riktig - Alle postede linker i innlegg har alltid åpnet seg i nytt vindu - uavhengig om de peker mot forumet, FS generellt eller eksterne sider. Dett fordi man skal kunne lese tråden videre samtidig som man kan ha linken man har klikket på åpen i annet vindu - jeg bruker ekstremt mye CTRL + klikk for å åpne i ny fane i samme nettleser.

Tok en test nettopp på flere tråder i forumet for eksterne nyheter og linken åpner seg i nytt vindu.

Det var tidligere bare menylinker som pekte mot forumet eller hovedsidene som åpnet i samme vindu.

Så i såfall er det FF som tuller med deg - ELLER så kan det være at linker postet før omlegging åpnes på annen måte - det er bare å klikke på en link i en eldgammel tråd for å finne ut om det er slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fjerne stor forbokstav på alle ord i topic på en tråd? Det Er Litt Slitsomt Å Lese I Lengden.

Joda - helt klart, men som sagt: Til de som ikke får svar på evt spm - vi jobber med saken, men noen ting er enklere å løse enn andre... Men det er også en av tingene som irriterer meg mest - samtidig irriterer det meg vanvittig at jeg ike fitter settingen eller kodesnutten til akkurat den der - så det forsvinner nok snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda - helt klart, men som sagt: Til de som ikke får svar på evt spm - vi jobber med saken, men noen ting er enklere å løse enn andre... Men det er også en av tingene som irriterer meg mest - samtidig irriterer det meg vanvittig at jeg ike fitter settingen eller kodesnutten til akkurat den der - så det forsvinner nok snart...

Fnis :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.