Gå til innhold
Fiskersiden

VADEJAKKE


Beastmaster
 Share

Recommended Posts

Noen som kjenner vadejakken som Bokklubben Villmarksliv annonserer for tiden?

Selger den til 900.- og det er jo en rimelig pris.

Men, som det pleier å være er det jo et eller annet som ikke funker godt med noe som er rimeligere.

Men på den annen side burde det jo være greit nok når en slik klubb vil selge noe..............

Det er denne: http://www.bokklubbene.no/SamboWeb/side.do...do?dokId=501873

Tips mottas med stor takknemlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du får jo hva du betaler for.

Er litt skeptisk til at det ikke står hvilken membran som er brukt og at det heller ikke står noe om hvem som har produsert den. Så min konklusjon er vel at du nok kommer bedre ut av det om du legger til noen lapper og kjøper noe annerkjent og bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke dette er noe å satse på. Står ingenting om at den er pustende så egentlig så er det en fiskejakke/regnjakke.

stikk heller innom noen fiskebutikker eller nettbutikker. Selges billige nå som det er høst, så får du en ordentlig jakke til samme pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får helt klart det du betaler for, har selv en Scierra Aquatex jakke og en Simms G3.Scierra jakka er helt OK men taper 10-0 når jeg sammenligner den mot Simms jakka, det er det evig tilbakevendene forholdet mellom pris og kvalitet som gjelder også her. Bruk heller litt mer penger på ei bedre jakke, jeg er sikker på at du vil angre som ei bikkje når du står ute i elva med ei billig jakke, det regner jakka passer halvdårlig og du er våtere under jakka enn om du hadde stått der i bare t-skjorta !! Prøv før du kjøper og tenk også på at det skal være mulig å få service på jakka hvis du skulle være uheldig og få en lekkasje etc.

For å sitere en fiskekompis: "det er ikke alltid det dyreste er det beste, men det er godt nok for meg."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.