Gå til innhold
Fiskersiden

Det gamle forumet ?


 Share

Recommended Posts

eehhh...

Alle de gamle postene er tilgjengelig i dette forumet. Det er da måte på hvor mange poster som skulle ha blitt postet i løpet av en drøy uke !

Ser på oversikten over fangstrapporter og lokale diskusjoner att det skulle være 1115 tråder under

østlandet men får bare opp 4 sider når jeg går inn på Østlandet, derfor jeg lurte på hvor de gamle postene er blitt av. Og første post som ble gjort ifølge datoen inne på østlandet var 25.02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt

Ser på oversikten over fangstrapporter og lokale diskusjoner att det skulle være 1115 tråder under

østlandet men får bare opp 4 sider når jeg går inn på Østlandet, derfor jeg lurte på hvor de gamle postene er blitt av. Og første post som ble gjort ifølge datoen inne på østlandet var 25.02

Hvis du scroller deg helt ned på forumsiden finner du noen "valgruter" for å sortere oversikten, i nr 2 fra høyre kan du velge hvilket tidsrom du vil se poster fra.

Velger du "Vis alle" får du se alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rex, har du også funnet ut hvordan du slipper å skrolle deg gjennom alle innleggene i en tråd du har lest mesteparten av og gå direkte til førsteposten i tråden som du ikke har lest før?

Funksjonen finnes og er genial så man slipper lese alle innleggene i tråden man allerede har lest....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt
Rex, har du også funnet ut hvordan du slipper å skrolle deg gjennom alle innleggene i en tråd du har lest mesteparten av og gå direkte til førsteposten i tråden som du ikke har lest før?

Funksjonen finnes og er genial så man slipper lese alle innleggene i tråden man allerede har lest....

HA!

Enkelt, da trykker du på den lille røde firkanten med hvitt hjørne som er foran tråd-tittelen.

Den funksjonen forelsket jeg meg i momentant. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.