Gå til innhold
Fiskersiden

Fisketid hos Lidl


Gjest Hugo
 Share

Recommended Posts

Gjest gjørs

Jeg ser at Lidl kommer til å kjøre tilbud på fiskeutstyr fra neste torsdag, blant annet fiskesett, noe som muligens er en surfsnelle, nattmeiteutstyr, dupper, tenger, krokløsnere, jigger, dybdemåler etc. Har noen av dere kjøpt fra Lidl før? Mye billig utstyr der og av ukjente merker. Tviler jo sjøl på att havfiskesett til 449,- kan være bra. Men noe virket spenndene. Hos Lidl i england solgte de Seamatch-shelters til veldig billig pris, det kunne jeg tenkt meg. Men det selges ikke i Norge foreløpig.

Endret av gjørs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte noen saker sist. Stativ, keepnet til mort, nappvarslere, karpestang med snelle. Ikke topp kvalitet selvsagt, men helt greit til prisen.

Surfsnelle, ja, ser ut som Grauvell:)

Havfiskesettet ser faktisk bra ut til prisen, iaffal noen hakk over settet Shimano selger til den prisen. Ville slått til dersom jeg var ute etter et sett for båtfiske.

Blir nok en tur for å kikke, ja, noen av sortimentsboksene virker jo OK.

Endret av Havengel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjenta meg selv fra sist gang vi diskuterte Lidl "fiskeutstyr":

Jeg setter for stor pris på hobbyen og tiden jeg har å bruke på den til å tulle meg borti utstyr som IKKE er godt nok! Hvis jeg kjøper noe jeg ikke kan stole på så blir det ikke brukt (har du brukt karpestanga mer enn en siden du kjøpte den Ola?) og da er det ikke billig uansett hvor lite det koster!

Og Asmund: Rotet ikke du bort en laks/svidde på crappy Lidlsnelle???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte karpestang m/baitrunner snelle i fjor til kr.300,-

Stanga er faktisk meget bra, men snalla er ubrukelig. :unsure:

Billig penge for ei karpestang som funker.... :blink:

Ingen personlig erfaring selv, men svogeren min kjøpte et fluesett der i fjor. Han var veldig fornøyd med stanga og har gått videre som fluefisker, da med noe bedre utstyr.

Snella var virkelig bare søppel.

Men som svogeren sa; jeg fikk da testet fluefiske for en billig penge, og jeg likte det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjenta meg selv fra sist gang vi diskuterte Lidl "fiskeutstyr":

Jeg setter for stor pris på hobbyen og tiden jeg har å bruke på den til å tulle meg borti utstyr som IKKE er godt nok! Hvis jeg kjøper noe jeg ikke kan stole på så blir det ikke brukt (har du brukt karpestanga mer enn en siden du kjøpte den Ola?) og da er det ikke billig uansett hvor lite det koster!

Og Asmund: Rotet ikke du bort en laks/svidde på crappy Lidlsnelle???

Nei det var verken snella eller stanga sin feil at det gikk til Helv**...te :rolleyes: ,

snella er ikke allverden.det har jeg aldri påstått,

Det er den "kjipeste" okuma baitrunneren som er tilsalgs (Kis har vel en sånn :D ?) med eget Lidl navn, men samme snella.

karpestanga var verdt alle kronene sjøl.(jegt har brukt den mye)

Endret av asmund aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mulig kjøre med en Lada, selv om mange aldri hadde satt seg inn i en.

Det er fullt mulig å ha det gøy med Lidl fiskeutstyr, du kan faktisk kaste, få napp og du kan til og med sveive på snellen for å få inn fisken, stangen "bøyer" seg også.

Om dette utstyret er godt nok for "Hitech" fiske som mange bedriver det er en annen ting.

Du får hva du betaler for.

Jeg ser på billig utstyr som en utforsking, for å se om denne type fiske eller utstyr er noe som jeg vil satse på, har kjøpt mye billig for så å bytte det ut etter hvert som jeg har lært og funnet ut av hva jeg egentlig har behov for.

(hvis de hadde solgt Okuma merke til å lime over det lidl navnet så hadde sikkert den snellen som var nevnt her solgt som "hakka møkk")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Okuma Baitrunneren har nærmest hele vestlandsmafian, det er bla tatt storlaks på den uten problemer... :rolleyes:

nuvel.. det er nå fire av dem som vel har tatt kvelden og. 2 av dem hører ut som kaffekverner når du sveiver med dem. 1 har fått knukket snellefoten osv..

btw : så er det ikke den versjonen "vi" har, men en enda dyrere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.