Gå til innhold
Fiskersiden

Fisketid hos Lidl


Gjest Hugo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte 2bokser, den ene "div" boksen til 99 m/bla knekklys, og en med bare småsøkker.

Tror søkkene i de boksene var verdt 200kr alene, mye småsøkke ri vekter som ofte er litt ukurante og syre i butikkene her.

Duppene kan jeg spare meg for, unntatt isoporduppene da som kan brukes til pop-up og indikatorer. Spinnere/sluker/wobblere var rævva men kanskje det kan brukes til lokkeskjeer osv osv.

Jigghaler av merkelig kvalitet, tipper disse ikke bør ligge åpne i vår boks....

Smådism jeg ikke stoler på. men svivlene kan jo brukes til søkke-hemper eller lignende. Alt i alt et godt kjøp tror jeg. MEst pga søkkene, knekklysene og ok bokser :)

KIS, du har kjøpt feil sett :lol: . Thor, knekklysholderne passer til Mustad Multi tip stanga di, men ikke til tjukkere stenger. Du får jo kjøpt knekklysholdere som passer hos TO for en tier :)

Endret av Havengel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekklysholder? Ikke sett den jeg, må visst rote gjennom esken en gang til. Den lille stanghodleren var jo "smart" den men aldri om jeg plassere en dyr tung stang i den. En lettere stang kanskje, men ikke en meite/surf stang.

var den så svak den stangholderen ? den som jeg har ifra før er kraftig og god den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Det er visst ikke den lidl-podden som solgtes nå, men ett bitte litte jordspyd til å sette butten av stanga nedi.

Det ble en boks med søkker, perler, bommer og en boks med nattmeiteutstyr på meg. Og dybdemåleren. Dersom den er nogenlunde nøyaktig, så kan jeg endelig finne ut hvor langt jeg kaster. Det skal bli spennende.

Fornøyd med kjøpet hittil. 50 knekklys i forskjellige farger, i tillegg til at ålebjellene som fulgte med (4 stk) har innebygd feste for knekklysene. Ålebjellene skrus fast i stangtuppen, men jeg vet ikke om jeg tør å kaste med de på...

Søkkene passer genialt til kystduppmeite og flyndremeite. Fint med såpass mange inlinesøkker. Sjøfiskebommene som fulgte med bøyes bare man løfter de opp, i tillegg til at det er skarpe metallkanter i åpningene, disse kommer ikke til å brukes tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst ikke den lidl-podden som solgtes nå, men ett bitte litte jordspyd til å sette butten av stanga nedi.

Fornøyd med kjøpet hittil. 50 knekklys i forskjellige farger, i tillegg til at ålebjellene som fulgte med (4 stk) har innebygd feste for knekklysene. Ålebjellene skrus fast i stangtuppen, men jeg vet ikke om jeg tør å kaste med de på...

Søkkene passer genialt til kystduppmeite og flyndremeite. Fint med såpass mange inlinesøkker. Sjøfiskebommene som fulgte med bøyes bare man løfter de opp, i tillegg til at det er skarpe metallkanter i åpningene, disse kommer ikke til å brukes tror jeg.

Hmmm ved nærmere ettertanke kan jeg kanskje plassere et lys i den ene holderen der ja... og selsvagst vri av bjella, det er til å bli gal av den bjella, er aldri så vindstille her at ikke den klinger jevnt og trutt :)

Jord-spyd eller lignende ja, tror ikke den holder tunge stenger. men den kan kanskje presses mellom steiner i en ur f.eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå blir nok Baardsen ut-konkurert :P

Den stangholderen/jordspyd som lå i en boks som plutselig lå på bordet her i huset tror jeg passer best for isfiskestikker eller noe i den størrelsen.

Den kan bare ikke holde ei "vanlig" stang den karen der.

Ellers mye smådims som kanskje kan være kjekt å ha en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.04 blir det mer utstyr hos Lidl. Da har de ekkolodd, elektronisk nappvarsler med bankstik og et sett med 4 trådløse nappvarslere på stativ til 349 kroner.

Har sett da eg og Helge men tviler på at stativ følger med her. De beskriver bare nappvarslene i koffert, men ikke noe om stativ. Kan nesten ikke være mulig for den prisen, selv ikke hos Lidl :) Men koffert skal det bli, og super ekkolodd for kajakken ;):D

Selv om det egentlig er imot mine prisnipper så må jeg nok en tur på Lidl jeg og... men det er kun fordi jeg er lysten på den knekklysholderen. Så sant at none kan verifisere at den passer på tuppen på surf/karpestenger

MEN "hardware" handler jeg aldri på Lidl!

:P Du vil ikke fortelle meg Thor, at du kjøper en hel boks med saker og ting bare for et knekklysholder :D

Kjøp en nappvarsler til 10-15 kroner som du skrur fast på tuppen av stangen, og som har en liten bjelle. Den kan du nå hive om du vil men under bjellen er ett lite feste til........, knekklys! ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den stolen så jeg også på.. den var litt grom egentlig.. skal nok ta meg en tur i ettermiddag.

Det er neppe noen vits i å dra dit for å kjøpe stol i dag. Tilbudet er ikke fra før den 18, så du må nok smøre deg med litt tålmodighet.

Jeg var forøvrig en tur der på lørdag og kjøpte en pakke med sildetackle. Vågen nedenfor hytta formelig koker i blant, og har tenkt å prøve å huke noen til agnfryseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får vel et lass som de selger av så lenge lageret rekker.

Det er litt fiskeutstyr på tilbudet som begynner den 18/4 også, blant annet nappvarslere.

Jeg må innrømme at jeg falt litt for denne: http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.2...418.p.Fiskestol

Står max 100kg på den. Hvis jeg holder ei tryte på 1,2kg mens jeg ritter i stolen,ryker den da? :D

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neppe noen vits i å dra dit for å kjøpe stol i dag. Tilbudet er ikke fra før den 18, så du må nok smøre deg med litt tålmodighet.

Jeg var forøvrig en tur der på lørdag og kjøpte en pakke med sildetackle. Vågen nedenfor hytta formelig koker i blant, og har tenkt å prøve å huke noen til agnfryseren.

jeg vet at tilbudet ikke er før 18, men jeg skulle ta meg en tur for å kjøpe diverse utstyr. Fikk kjøpt meg tre bokser proppa med alt mulig. til den nette sum av 259 kr.. man sparer inn en god del bare på knekklysene som faktisk lyser lenge..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.