Gå til innhold
Fiskersiden

Fisketid hos Lidl


Gjest Hugo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Handla Surf 7000 snella for 349.-

Den legger på snøret som en berg og dallbane i profil

Fyller ikke helt inn til endene av spolen ,men lager en stor dal i mellom to gallepig fjell som kun vestlandet kan mesunne den :blink:

La på en kul av teip på mitten fikk den da til å bli nogenlunde flat :)

Skal prøve den i prakksis å se om den er brukelig viss ikke går den i retur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.04 blir det mer utstyr hos Lidl. Da har de ekkolodd, elektronisk nappvarsler med bankstik og et sett med 4 trådløse nappvarslere på stativ til 349 kroner.

Er det slik at du bør stå utenfor butikken når de åpner for å få seg noe av disse tingene, eller har de såpass med utstyr at det holder en dag eller to? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mutter kjøpte den boksen med søkker, knekklys, kjeftåpner, tang, spinnere, jigger, kroker, dupper etc etc etc. 99,- var den verd i massevis. Ingen andre kan gi deg søkker og en boks i solid plast til 99,-, tanga fungerer fint, en del av duppene, knekklysa, kjeftåpneren, søkkene, krokene (selv om jeg ikke bruker de) pluss mye annet oppi der, til og med jigghalene og shadsa!! Alt annet som slukene og spinnere, isopor dupper etc ble gitt bort til onkel. Verd tredobbelt av prisen det settet og fortsatt ville det vært billig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Handla Surf 7000 snella for 349.-

Den legger på snøret som en berg og dallbane i profil

Fyller ikke helt inn til endene av spolen ,men lager en stor dal i mellom to gallepig fjell som kun vestlandet kan mesunne den :(

La på en kul av teip på mitten fikk den da til å bli nogenlunde flat :)

Skal prøve den i prakksis å se om den er brukelig viss ikke går den i retur

Hehe, det høres ut som billige Shimano 6000 sneller dette. Jeg har to stk, en VX6000 og en XS/SX 6010 (tror jeg, en med kampbrems). Makan til dårlig snøreopplegg har jeg aldri sett, akkurat slik du beskriver.

Strømmen er gått på Lidl i Trondheim, så butikken er stengt. Noen som har testa alarmene, eller sett på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det høres ut som billige Shimano 6000 sneller dette. Jeg har to stk, en VX6000 og en XS/SX 6010 (tror jeg, en med kampbrems). Makan til dårlig snøreopplegg har jeg aldri sett, akkurat slik du beskriver.

For å ikke snakke om SGT6000! Elendig snøreopplegg. Trodde ei snelle til veil. pris på 999,- hadde bedre opplegg enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Har nok ikke mulighet til å teste alarmene før på fredag. Men kanskje da. Det er ett lite hjul med magnetsensor som virker som nappalarmmekanismen. Man kan stille inn volum, tone og følsomhet (tre nivåer). Den er garantert ikke vanntett, og det kan være at tynn sene kan smette ved siden av hjulet når man legger ned stangen. Skal sjekke om den passer til surfstengene i kveld.

Ellers virker det flott, særlig bankstickene som fulgte med. Tredelte teleskopstenger som virker fast i fisken, enkle å justere og med stålspiss.

Skjærefjøla kom med tre kniver, 22-kgs vekt og lommekniv ala victorinox. (sikkert skriveleif der...)

Lommekniven virker meget solid i forhold til andre billigkniver jeg har sett, tung og stabil. Ikke veldig skarp, men jeg har hein som skal prøves. Knivene i knivsettet var sløve, men kan sikkert slipes opp.

ThorE: Bruker du multi eller mono på 6000'a di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

For de som har quad eller tripod med buzzerbars er det jo mye for penga, altså kofferten med fire alarmer. For min del med kystmeitestangholder, så fikk jeg mer for penga med to eller tre alarmer med bankstick. Flere bruksområder. Sjelden jeg står 25 meter fra stengene, og står jeg nærmere, så vil jeg høre alarmene uten mottager, tror jeg iallefall.

Artig at det finnes en superbillig aktør i fiskeutstyrsmarkedet, selv om kvaliteten er så som så. Knekklysene er geniale. De virker som forventet. Jeg dropper bjellene med feste, og teiper fast lysene. Da sitter ikke sena fast etter kast, og jeg slipper bjelleristingen som er ganske irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også nappvarslerne, og de er nok gode nok til sitt bruk.

Litt klumpete i fasongen, men hva så :blink:

Da får jeg prøve med 0,32mm Fireline på min SGT6000 som nå er ladet med 0,25mm Fireline.

Kan ikke forstå hvorfor det plutselig ikke skulle bli det samme skjære-reiret som alltid har vert der, møkkasnelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og så var brollyen på plass i Vikjå og, men syntes kanskje den var litt liten

Ovejan... Google ? :blink:

Tullball. Forum er til for å slippe å sortere ut fornuftige ting fra søkemotorer. Et søk på sida derimot er kanskje ikke dumt, uten at jeg verken veit hva en brolly er eller bryr meg nevneverdig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.