Gå til innhold
Fiskersiden

Fluering for laks!


Trollet
 Share

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

begynner og binde i morgen.. kan vere mine fluer blir litt forsinket.. kommer egentlig ann på hav jeg kommer opp i til skriftelig eksamen..:D kommer jeg opp i matte blir nokk fluene 2 dager forsinket eller noe sånt.. :D er det OK ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ti stykker her som binder opp 9 eksemplarer av hver vår flue. Deretter sender man et eksemplar til hver av de 9 andre medlemmene. Dvs at man sender ut 9 like fluer og får igjen 9 ulike fra de andre medlemmene :)

Ahh det er jo tøft da. Kor mye koster det å sende 1stk flue da? B)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det koster like mye som et frimerke..:)

noen som har mottat fluen min?

greit å få det bekreftet før sommeren, for da blir det ikke tid til binding...

håper også at alle får fluer. på min forrige laksering her ( ikke sørlandsringen) var det minst 1 flue jeg ikke fikk og det synes jeg er for dårlig!!

ikke det at jeg mistenker noen for å være haikere her, men bare sier det for å ha sagt det;)

Endret av ErikR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit for meg. Selv har jeg vært så himla optatt siste tiden så har ikke rukket å lagd fler enn 3 fluer til tingen enda. Skal prøve å få ferdig flest mulig i løpet av helgen. Så de kommer nok i løpet av neste uke tenker jeg.

Har fått 3 fluer så langt. Pene fluer en var litt uheldig med lakkering av hackle så det hadde blitt brekt av i postgangen men fluen fisker nok alikevel tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.