Gå til innhold
Fiskersiden

Landstreff 2006


Recommended Posts

Landstreffet 2006 vil ta sted på Oddanesand ved Nevlunghavn, altså en retur til stedet vi avholdt vårt første treff :D

Dog litt andre hytter denne gang...

utsikten1.jpg

Treffet foregår langhelgen 25-28 mai, og fint vær er allerede bestillt.

Av aktiviteter vi jobber med kan jeg nevne meitefiske m/guide og havfiske med skikkelig båt. Ellers er det mange spennende muligheter i nærområdet, bla etter sø/ha, meite i selve Nevlunghavn mm.

Første treffet var vi også flere som koste oss på/ved Akersvannet, et flott sted å dra noen nye arter dersom man ikke har noe særlig karpefisk fra før. (Bla inneholder vannet brasme, sørv, vederbuk og landets beste bestand av gjørs)

Her er Mona Davidsen med nattlig gjedde fra Akersvannet

0404200620225lEhkra4OalFr7hemK.jpg?98

Her er en brasme fra Akersvannet, min første brasme faktisk

040420062024lT3NXo4kWYdrfywzpD.jpg?91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det vil alltid være noen en slik helg ikke passer for... denne gangen er jeg en av de.

Dette er helgen som jeg har satt av til fiske etter fisker med bart i utlandet et sted.

Håper dere som melder dere på får et fint treff med bra vær og masse sosialt samvær hvor nye bånd kan knyttes (selve fisket har vel historisk ikke vært noen høydare på disse treffene... men den sosiale faktoren er stor!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rææææævballær! Gjett hvem som må utsette landstreffet ENDA et år da :)

Jeg får vite hva jeg kommer opp i 24 mai, og prøven noen dager senere.

Pokker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har matematikk eksamen 1 juni, allikavel håper jeg å kunne stille på landstreffet. Guiding til nye arter er for verdifult :D

vederbuk, stam, abbor, mort, gjedde, gjørs, sørv og alle andre ferskvannsfisker: JATAKK!

Endret av Rune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.