Gå til innhold
Fiskersiden

....eller steder for SØ?


 Share

Recommended Posts

en god temperatur for å bade (for meg) er over 18 grader.

-Men for sjøørretene blir dette litt vel varmt, og da trekker dem nærmere bunnen og er vanskelig å nå for oss sportsfiskere eller de er der hvor bunnvannet, via stømninger, når overflata. Når temperaturen synker i fjorden tiltar sjøørretfisket - men jeg tror du kan lese dette om sjøørretfiske på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Fiskeline:

Sjøørretens trivselstemperatur ligger mellom 9 og 14 grader. Foreløpig er vanntemperaturen litt lav. Søk deg mot sørvendte grunne bukter. Her varmes vannet fort opp et par grader og ørreten søker seg gjerne mot slike plasser nå på denne tiden av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av fiskeLine

Takk! Da begynner jeg der. Var ute en tur i går kveld, ved Huk, men gjorde ingen lykke der akkurat.

Da jeg bodde i på Bygdøy i Oslo så jeg det ble tatt del SØ mellom HUK og Paradisbukta, det er en liten odde der, hvor det er supert å fiske, jeg har ikke vært den heldige selv, som sagt så en del fin fisk bli tatt. Du parkerer på parkeringsplassen ved Huk og går inn i skogen(til høyre)mot Paradisbukta. I det du ser sjøen tar du stien rett ned og følger denne et lite stykke. Du skjønner med en gang hvor jeg menser nå du kommer til plassen.

Hils Bygdøy fra meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.