Gå til innhold
Fiskersiden

-81 !


ThorEH
 Share

Recommended Posts

Idag skulle jeg ut pg få meg ei fin rødspette tenkte jeg... men det går sjelden slik man tenker seg, men det vet vel alle seriøse sportsfiskere ? Men dette er en av de gangene man ikke har så mye imot at det ikke går helt etter planen! Jeg fiske i en småbåthavn som vi har fisket litt i de siste dagene, men denne gangen en annen plass i havna, da jeg ikke ville ha steinbit denne gangen. Men flate, store flate...

Rekkefølgen husker jeg ikke lenger, men mange flate ble det. Tildels fine flate også :

6 lomrer (største 680g)

3 sandflyndrer

1 rødspette (type liten, men større enn sist)

Og årets første leppefisk tatt på grunt vann (under 10m)

1 bergnebb

1 rødnebb

Opp kom også en liten torskefisk

1 sypike

Og dagens hovedperson!

1 gapeflyndre ! (170g)

Jeg begynte vel turen med å artsbestemme Aron sin gapeflyndre her på forumet, pakket i bilen og hva skuet mine øyne ett stykke ut i turen!?!? ART NR. 81 !!

Meget fornøyd nå ja... er nesten så jeg vurderer å endre årets mål fra 85 til 90

En overraskelse var det iallefall, selv om bunnforholdene tilsier den slags flyndre hvor jeg fisker....

133431074_fda1ade9aa.jpg?v=0

..og lomrene er akuratt like samarbeidvillige som de pleier å være

133431073_74a28d2365.jpg?v=0

Godgutten min !

133431072_cde15b8b29.jpg?v=0

..og her ett bedre bilde, slik at det ikke er noen som helst tvil om hvilken art det er snakk om !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit å levere noen bilder der det faktisk går an å se hva det er... ikke altid like greit med selvutløserbilder gitt

:D Du er i siget no, Thor, trur nok at målsetninga di er mogen for endring. Når det gjeld sjølvutløysning så er jo det ei naudløysning i alle samanheng..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.