Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersidentreff 2006


Recommended Posts

Vi på Fiskersiden.no har gledet oss til å arrangere treff for dere sportsfiskere i hele vinter, men vi har desverre blitt rammet av en rekke uforutsette problemer med usikkerhet rundt jobb, sykdom på personell og sykdom i nær familie. Dette har gjort vi ikke ville hatt muligheten til å rekke å få til alt som skal til for å få til et fullgodt treff på skissert tidspunkt. Vi ønsker derfor å arrangere treffet i overgangen mellom sommer og høst i stedet. Vi håper på forståelse for problemene vi har kommet opp i og vi beklager ovenfor de som evt har gjort tiltak som å ordne seg fri fra jobb osv. Vi minner om at vi som driver disse sidene gjør det på frivillig basis og at vi alle selvfølgelig ønsket å være til stede på treffet. Vi vil om kort tid komme med påmeldingsliste og informasjon angående treffet som nå blir på høsten.

Vennlig hilsen alle i redaksjonen

Endret av Eirik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kan dere være så snill og legge ut info god tid i forveien. Høsten er en travel tid for meg og mange andre. :)

Enig Hunter. Vi hjort, elg, rådyr, hare, rype osv jegere har stort sett helgene fulle på høsten :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det blir nok fredag 08. sept til søndag 10.sept.

Det ser ut til at vi kan få et meget spennende program, der vi legger opp til havfiske, sjøfiske og ikke minste så er det vel mange spesielt fra Vestlandet som vil prøve seg på stor gjedde, gjørs og pen abbor. Der jerk,dorg og meite vil være fiskemåtene.

Ting begynner å falle på plass så det kommer snart en påmeldingsliste til treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vil dere ha på brødskiva lørdags kvelden og hvor mange brødskiver, tenke jeg skulle begynne å smøre maten til festen. Må dere ha mellomleggspapir eller går det uten (blir matpakker), det er så kostnadsdrivene.

Alternativt pålegg

Leverpostei

Jordbærsyltetøy

gul og brun ost

makrell i tomat

gammelost

og så har vi kunn grovt brød

:D:D

til drikke blir det

bringebærsaft

eller

gulsaft.

;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vil dere ha på brødskiva lørdags kvelden og hvor mange brødskiver, tenke jeg skulle begynne å smøre maten til festen. Må dere ha mellomleggspapir eller går det uten (blir matpakker), det er så kostnadsdrivene.

Alternativt pålegg

Leverpostei

Jordbærsyltetøy

gul og brun ost

makrell i tomat

gammelost

og så har vi kunn grovt brød

:D:)

til drikke blir det

bringebærsaft

eller

gulsaft.

;);)

har du ikke nugatti og loff? (nei Erik, jeg mente ikke loffen din, men et sånt lyst brø (nei Erik, jeg mente ikke ditt lyse brø heller... :angry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-10 september..? Jeg tror ikke dere kunne finne noen dårligere datoer for meg og muligens et par andre her på forumet! Hjort og elgjakta starter 10. Og 8. og 9. må muligens benyttes til reinsjakt om kvota ikke er fyllt.

Ja,ja... Man kan jo ikke få med seg alt eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.