Gå til innhold
Fiskersiden

Chateu Molin


Ginny
 Share

Recommended Posts

Da har gutta landet de første fiskene, i denne tråden vil det komme løpende fangstrapporter. Stor fisk!!!

Ps hvis noen gidder å kopiere inn i denne tråden er det selvfølgelig helt greit. Skal se om ikke vi får fikset noen bilder etterhvert også...

http://storfisker.no/Forum/viewtopic.php?p=2484#2484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det står minus 500 på kontoen en uke før lønn her så det ser bra ut foreløpig..... (øhhhh nei egentlig icke som du forstår. Men det ser veldig fint ut det fisket, jeg gleder meg til å få full rapport fra Ståle)

Ryktes også at de har hatt ned mot 0grader om nettene med tilhørende fryserier, men nå skal visst temperaturen stige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... kaldt om natten er en av rapportene jeg har fått...

Glad jeg har kjøpt skikkelig sovepose!

:rolleyes:

Akkurat nå er det 14 grader ved vannet.

Oppdatert gradestokk finner man i bånn her : http://www.chateaumoulin-peche.com/start.php

Oppdatert oversikt over været i regionen finner man her : http://www.wunderground.com/global/stations/07434.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tregt de første dagene pga lav temp. Nå er det 25 i lufta og 16+ i vannet - det lover bra. 12.080 på OP, 13.800 på Kjelland, 12.300 på Ståle, 13.200 på undertegnede - og en dryg kubbe på 19.800 på Kyrre.

Litt tregt!??! Hva kan dere melde om når det går unna? Jøsses...

Flotte fisker, grattelerer og denslags til alle gutta! Kudos og kred. Respekt i bøtter og spann!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du skal tenke som KIS, oz, så er det maaaange stangtimer som ligger bak disse fangstene.

Natt til i dag tok Anne (sander her inne tror jeg) en på 18,8 og med 10 fiskere med 3 stenger hver er ikke det whopping good fishing.

Men tempraturen er, der som her, på vei oppover.... og JEG er veldig snart på vei nedover.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du skal tenke som KIS, oz, så er det maaaange stangtimer som ligger bak disse fangstene.

Natt til i dag tok Anne (sander her inne tror jeg) en på 18,8 og med 10 fiskere med 3 stenger hver er ikke det whopping good fishing.

Men tempraturen er, der som her, på vei oppover.... og JEG er veldig snart på vei nedover.

:)

SKal man tenke som KIS nå?

Neida, skjønner jo at det blir lite fisk pr stang pr fisker ifht antall timer brukt, men reslutatet er uansett i min bok relativt imponerende. Det er min bok da, står ikke så mye imponerende i den fra før...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... resultatet er imponerende for meg også det.

Men vi må i samme slengen også huske på at dette er litt mer enn en tur på Bontelabo.

Koster litt mer og man fisker noe mer intenst.

:)

Hæ? Mer intenst enn Bontelabo?! Det ække mulig! Skal love deg det er intenst når musa biter som verst! Men det vet du jo :D

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så står man her på Torp og henger da....

Flyet til Lonfon går om mindre enn en time... og flyet videre til Limoges går i morgen tidlig.

<_<

Fiskeiveren ligger utenpå kroppen, klarer nesten ikke stå stille.

Skal ikke ta noen bilder eller sende noen sms... der får dra ned og se hvordan det er selv.

hahahaha

:lol:

So long suckers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.