Gå til innhold
Fiskersiden

Chateu Molin


Ginny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja, da er man hjemme igjen, har levert varene til kjerringa og ligger nå i seng før jeg skal på 30 års lag i kveld. Perset fire ganger og endte med 10 Karp på land 3 eller 4 under 10 og resten over, to største 17170 og 14550. Trym fikk godkarpen på swimmen jeg satt på dagen etter at jeg forlot den og den hadde tydeligvis spist bra, han fulgte opp med en til på rundt 8 så snittet blev ikke 20,5 for hans del. Masse bra fisk på land, masse variert vær, masse fransk vin og cognac i barskapet, masse hyggelige mennesker man har blitt kjent med og ikke minst masse gode minner, erfaringer og perser.

Og tilslutt er det bare å gratulere Trym med en ekstrem fisk eller den mest ekstreme de fem største som ble tatt var 20,5 19,8 19,62, 19,6 og 18,8.

Og OP med fantastiske resultater under de to ukene han var der intet mindre enn imponerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen kjappe bilder tatt av mobilen...

Har ikke overført fra kameraet enda.

15052006085233J2TEoTDnI3H9.jpg?86

150520060852339PiKmlm3M1y9.jpg?37

15052006085234u94KI1wC1ly1.jpg?42

15052006085234h6jxP6Yivifi.jpg?73

1505200608523491H4Iss9e5WK.jpg?49

Det var sjukt deilig og helt klart verdt ventingen.

Avsluttningen med en "liten" en på 7,86 var som en søt avrunding på det hele.

Fornøyd som pokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske resultater fra Frankrike. OP har tydeligvis karpefeeling ja! Bare å ta av seg hatten! Det gjør vi også for de andre store karpene. Grattis til Trym for en flott fisk. Ikke mange forunt å bryte den drømmegrensen! Ellers interessant å registrere forskjellene i kondisjon. 83cm og 17,17kg er jo nesten grotesk. 97cm og 16.3 høres mer normalt ut. I Spania fikk vi to tikiloskarper; 10.4 og 10kg, og de var hhv 84 og 86cm lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske resultater fra Frankrike. OP har tydeligvis karpefeeling ja! Bare å ta av seg hatten! Det gjør vi også for de andre store karpene. Grattis til Trym for en flott fisk. Ikke mange forunt å bryte den drømmegrensen! Ellers interessant å registrere forskjellene i kondisjon. 83cm og 17,17kg er jo nesten grotesk. 97cm og 16.3 høres mer normalt ut. I Spania fikk vi to tikiloskarper; 10.4 og 10kg, og de var hhv 84 og 86cm lange.

Det mest groteske av alt tror jeg var en av de mindre jeg fikk, den var 7,66kg og 56,5 cm blir en ok k-faktor det!!! Flotte fisker var det i allefall. Registrerte også at enkelte fisk med ekstrem kondisjon ikke hadde hengemage mens andre med lik kondis hadde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.