Gå til innhold
Fiskersiden

Mausund 29-30. april 2006


SMS
 Share

Recommended Posts

grattulerer med kjempetur! :)

mye grom fisk her ;)

Vinneren av juniorklassen under Mausundfestivalene i fjor jo! Da har du kanskje vært flere turer på Mausund og vet at så stor torsk ikke er dagligdags der ute, selv om opp til 13 kg ikke er så uvanlig. Du har kanskje vært med Torleif Gårsøy og Ormskjær ut før? Tilfelle du er lokalkjent så var vi nord for "Tørrskipet" på lørdagen. På vei inn passerte vi områder hvor Torleif kommenterte at han så hyse på loddet, og at de ofte var helt oppe i 6 kg. Du kan jo spørre han om dette om du havner på Ormskjær en av dagene under Nordisk, hvor jeg antar at du skal? Vilhelm fikk hyse på 5050 g på Ormskjær første dagen under festivalene i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var med Ormskjær ut i fjor under festivalen. vi fisket ved tørrskipet, men fisken var i dårlig bet. At Torleif er en dyktig skipper er det vel ingen tvil om! han fortalte oss til en hver tid hva slags fisk som var under båten, og det stemmte hver gang! :D

morsomt at du kjente meg igjen foresten :P

jeg skal nok på mausund i år også ja under nordisk. Kanskje vi treffes der, jeg regner med at du skal? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, skal dessverre ikke Nordisk i år, tross at vi arrangerer. Er nok ingen mesterskaps- eller mengdefisker, blir Røst isteden. Men jeg skal helt klart tilbake til Mausundfestivalene, selv om det kanskje ikke er de største fiskene av hver art å få der, så lokker virkelig artsmangfoldet!

Anbefaler en titt på to tidligere rapporter fra turer Vilhelm og jeg har hatt til Mausund, i mai i fjor:

http://fiskersiden.no/forum/index.php?act=ST&f=15&t=6411

Og rapport fra festivalene i fjor, sjekk piggvaren:

http://fiskersiden.no/forum/index.php?act=ST&f=15&t=8098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.