Gå til innhold
Fiskersiden

Fisk i Rorevannet


Rasmus
 Share

Recommended Posts

Er det nokon som har oversikt over fisken i Rorevatnet, som kanskje har fiska litt der? Har googla litt, og ser at det visst skal vera ørret, gjedde, sik, ål og abbor. Fins det stor fisk, eller berre småfisk? Kvar er det bra å fiska, i tilfelle? Tips? Tenkte på å leiga båt frå Gurebo Gård. Nokon som veit kva det kostar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for input. Tok ein telefon til Gurebo, fekk greie på at det kosta 200 spenn for ein heil dag og 150 for ein halv dag. Blir nok ein tur opp dit snart! Dette er (sjølvsagt) robåt.

Dama på gården fortalte at det var mannen hennar som har mest greie på fiskeplassar, og at han truleg er villig til å dela detaljar når eg kjem opp. Ho nevnte gjedde (og litt aure) i nærleiken av gården, og at det eventuelt var mogleg å komma seg opp i andre vatn der det var andre typar fisk. I det/desse vatnet/vatna er det i motsetning til rorevatnet påkrevd med fiskekort, som kan kjøpast på Gurebo; 40 kroner for ei veke.. Herlig! Tenkte å sjå om eg kunne få ei gjedde, sikkert lettare enn å få sjøauren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg blander vanna litt, men ligger vannet i nærheten av Grimstad, i så fall, så er det vel der det stadig vekk er blitt rapportert om gjedde bitt på badere, særlig de siste par åra, og hvis det er det vannet jeg tror, så ble det vel tatt gjedde på 16-17 kg for et par år siden.

Så muligheten for stor gjedde er nok absolutt til stede, men er vel et ganske stort vann, så det er neppe lettest å finne de rette plassene.

J-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, drikkevatnet i Grimstad kjem frå dette vatnet. Har hørt om episodar med gjeddebitt eg også.

Hadde tenkt å bruka stanga mi som eg brukar til sjøaure, Beast Master 11 fot, 2-15 gram.. Trur det rett og slett er ein dårleg idé!

Det kan jo nevnast at det visstnok er andre slag enn gjedde også, mellom anna abbor, sik, ål, aure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 years later...
On ‎5‎/‎12‎/‎2006 at 11:24 AM, Rasmus said:

Er det nokon som har oversikt over fisken i Rorevatnet, som kanskje har fiska litt der? Har googla litt, og ser at det visst skal vera ørret, gjedde, sik, ål og abbor. Fins det stor fisk, eller berre småfisk? Kvar er det bra å fiska, i tilfelle? Tips? Tenkte på å leiga båt frå Gurebo Gård. Nokon som veit kva det kostar?

Snakte med eieren av Gurebo Gård i går faktisk. De har bade robåter som følger med hyttene og 13/14 fots båter med motorer til leie for 500,-/dag. MEN, det er ikke lov å bruke din egen båt i Rorevann sier han som jeg synes er veldig rart. Eier han hele innsjøen :)? Skal hører med Grimstad turistkontor om det finnes andre plasser å sette en privat båt i vannet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.