Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurransen 2004


Recommended Posts

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Espen har vel lagt seg, men jeg snakka med han nettopp så jeg svarer.

Poengene beregnes som kjent ut fra gjeldende norgesrekord. Siden flira di var såpass mye større en den gamle rekorden, blir det mer enn 100 poeng. I tillegg kommer 50 poeng. Når man gruser rekorden slik som du har gjort (Gratulerer så mye forresten !!) så bør det belønnes. Er iallefall dette Espen kom fram til.

Og siden det var slik det automatiske poengberegningssystemet virker, så slipper jeg å gjøre noe. [ :o ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Enig med poengberegningen.

Men må si at det er direkte usmakelig av dere å drive på slik men jeg pusser opp. Minner om at jeg lå på en pen 1.plass før arbeidet startet!

Dårlig unnskyldning..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:

Men må si at det er direkte usmakelig av dere å drive på slik men jeg pusser opp. Minner om at jeg lå på en pen 1.plass før arbeidet startet!

KIS bare for å nevne det så holder vi på å pusse opp vi også. Forrige dagen brukte jeg i hvert fall 2 timer på å male lister og jeg må ha et strøk til. Så du er ikke alene[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp en avklarende pm til Tom Ole, men gjentar her: Om man får en 6 kg abbor (ca dobbelt av n.rek) og den gir 150 poeng fordi man er over n.rek, vil f.eks også en gjedde på 18 kg (300g over n.rek) også gi 150 poeng. Dette er ikke forholdsmessig rettferdig. Det regner jeg med alle, spesielt Anne, er enige i. Derfor er det som det er........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suter, skal ikke være uhøffelig her, men tror espen/remy har nok av gjøre, og de gjør dette for deg gratis, du har mulighet til og vinne premier, så ikke kom med trusler, er sikkert ikke så viktig for espen/remy om DU ikke melder inn fisk, vi andre (hvertfall har jeg inntrykk av) er fornøyde

btw: espen/remy meldte inn noen fisk for en stund siden jeg også, sikkert bare en glipp ett sted =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkurransesponsorene:

nfisklogo.gif

avkrokenkonkurransebanner.jpg

leidlandkonkurransebanner.jpg

Skjønner hva ulf mener. Hvis jeg reiser på havfiske og får en svarthå på over norgesrekord, men den er veid der ute. Får jeg da poeng som om jeg hadde tatt norgesrekorden? Svarthåen mister kjapt 100-150g fra den blir tatt til man er kommet til land. Og det er selv om den er holdt i live hele veien inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er prøvd å holde dem i live inn til land, men vekttapet blir man ikke kvitt. Har nok noe med trykket som er der nede. Men fisken taper seg fort 20% i vekt på veien inn. Det er blitt tatt flere fisk over norgesrekorden, men som har tapt seg for mye innen man er kommet til land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

****ert en problemstilling det med vekttap også, men mitt spørsmål var om en fiskersiden konkurranse fangst regnes mot regjerende eller ny norgesrekord, når ny norgerekord er under behandling og ikke ennå er godkjent. Men Havengel redgjorde for det, så da er det vel klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.