Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurransen 2004


Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

Som jeg skulle sagt det selv Jonte!

Håper Suters innlegg var av den ironiske sorten!

Helt enig muhaha ikke noe mere insending av fisker fra meg er ikke så intresert i disse konkuransene alikevel så drit i fiskene mine Remy/Espen![ :D ][ :o ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det hjelper å etterlyse - et eller annet ord i mailen fra deg gjorde at den hadde gått i "spam-kassa". Blir oppdatering på konken i morgen......

Nå er det køya - startet fiske 0400 i morges, så kroppen krever loppekasse umiddelbart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bare som en advarsel-jeg flyttet igår. Og selv om det er EM i fotball, og mange møbelplasseringer enda gjenstår, er det på tide å begynne å skjelve i buksene folkens...

Legger forresten merke til at det faktisk er 2mnd siden jeg meldte inn en fisk...ikke rart jeg har rast på listene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Vært stille fra duoen Holth/Sandersen en tid nå og da er det flere som har benyttet anledningen til å krype forbi. Ulf har gjort seg ferdig med "arbeidsoppgavene vi har lurt på han" og igjen gjort en solid innsats. Klarer noen å stoppe denne mannen i år??!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Espen Ørud

Vært stille fra duoen Holth/Sandersen en tid nå og da er det flere som har benyttet anledningen til å krype forbi. Ulf har gjort seg ferdig med "arbeidsoppgavene vi har lurt på han" og igjen gjort en solid innsats. Klarer noen å stoppe denne mannen i år??!?!?

Tom Ole og Anne har vært på 14-dagers Bulgi-ferie uten fiske, så jeg regner med at batteriene er ladet og at nappvarslerene snart vil hyle fra den kanten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluefisk regnes mot fluelista så sant den står der, selv om den er større en gjeldende alltackle. En fisk som ikke står på fluelista fra før vil gi 200 poeng, da vi har innført en maks på 200 poeng pr fisk. Annes fisk var 1,34 ganger gjeldende rekord og ga derfor 134 poeng + 50 bonuspoeng for ny rekord. En fisk som ikke står på lista vil i så tilfelle gi "uendelig" poeng og vi har derfor satt et makstak på 200 poeng for en fisk, for at ikke konkurransen skal kunne bli avgjort av en gigantfisk i forhold til listene, men at resultatene i stor grad skal gjenspeile jevn innsats på mange slag over et år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Richard Kolbeinsen

Det er fornuftig.Da er det bare og gutse på fluefanga kveite.

Den kommer!! Blir en veckas hårdsatsning efter kvetie på fluga till våren.[8D] I teorin borde det inte bli allt för svårt, men så var det de där med praktiken då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.