Gå til innhold
Fiskersiden

Er det poeng i å bruke polariserte fiskebriller?


Ulopolitanus
 Share

Recommended Posts

Takk for opplysningen,da får gutane fortsetta å bruka mine brille :D

:) Takk for sist, Ivar M, men det finnest polaroidbriller for dine to ivrige juniorer, men det er ikkje mange som fører dei i butikkbransjen. Kanskje eg skulle få Stein til å ta inn nokre slik at Magne og Sindre kunne la pappa ha sine i fred. :) Elbe fører ein brille i toppklasse tilpassa dame/junior i "grei" prisklasse, desse meiner eg du finn i nye butikken på Heiane. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk for sist, Ivar M, men det finnest polaroidbriller for dine to ivrige juniorer, men det er ikkje mange som fører dei i butikkbransjen. Kanskje eg skulle få Stein til å ta inn nokre slik at Magne og Sindre kunne la pappa ha sine i fred. :D Elbe fører ein brille i toppklasse tilpassa dame/junior i "grei" prisklasse, desse meiner eg du finn i nye butikken på Heiane. :)

Prøv hos optiker. De har som regel Polaroidbriller (med polariserte glass) til både barn og voksne. (for ordens skyld, "Polaroid" er et merke, de fleste merker har briller med polariserte glass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk for sist, Ivar M, men det finnest polaroidbriller for dine to ivrige juniorer, men det er ikkje mange som fører dei i butikkbransjen. Kanskje eg skulle få Stein til å ta inn nokre slik at Magne og Sindre kunne la pappa ha sine i fred. :D Elbe fører ein brille i toppklasse tilpassa dame/junior i "grei" prisklasse, desse meiner eg du finn i nye butikken på Heiane. ;)

Takk for hjelpen i nye butikken Even ;)Butikken var blitt meeeget bra ;) Vert nok ein ny handletur der om ikkje så alt for lenge,men da uten kåna og unger :D Ny sene er komt på snella,jammen gjekk det 300meter med 0,23 på spolen :o Bør vera nok til sø-en da :) Du kan no høyra med Stein hva briller til gutane koster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskebrillene fungerer også perfekt under vann, mann ser MASSE fisk på veg ned.

Men da anbefalles DISSE polariserende fiskebrillene.

Briller.jpg

Glemmer ALLDRIG jeg hadde bremsen på for stramt å stanga satt fast i vesten min, jeg ble trekt ut av båten 30 , 40 meter ned å så ikke bare fisk men også manetene kom veldig godt fram med disse brillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som vet om man får polariserte solbriller MED styrke? Jeg bruker til vanlig polariserte solbriller og linser, men når man er ei uke på strekk i fjellet så kan det være stress å gå med linser. Derfor lurte jeg på om slike solbriller fins med styrke, og eventuelt pris?

Jeg bruker døgnlinser og har disse på lenge av gangen uten problemer. Genialt synes jeg

http://synsam.no/default.asp?V_ITEM_ID=833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.