Gå til innhold
Fiskersiden

SESONGSTART 2006


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

La meg først beklage at vi ikke får gjort det vi ønsket her... vi skulle ha en überkul SMS-blogg for denne anledningen, men ved testing de siste dagene har det vist seg at dette ikke var så enkelt som vi hadde trodd/håpet... :)

Altså er det opp til DERE kjære brukere å sørge for at rykter, fakta og bilder havner i denne tråden etterhvert som ting skjer i elvene. Kanskje har du en kompis som sender deg en sms? Legg infon ut her!!! Er detsett fisk? Tatt fisk? Her kan du lese om det som skjer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke noe synd på deg, du får nok fiska fra deg! :lol:

Takk Takk MP for trøstende ord :rolleyes:

Starter fiske på fredag i kanalhølen i orkla og da blir det hardkjør til tirsdag.

Håper på å komme i kontakt med noen fisk der

B) Kommer rapport på forumet her etterhvert som det tikker inn meldinger fra orkla til meg i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk MP for trøstende ord :rolleyes:

Starter fiske på fredag i kanalhølen i orkla og da blir det hardkjør til tirsdag.

Håper på å komme i kontakt med noen fisk der

B) Kommer rapport på forumet her etterhvert som det tikker inn meldinger fra orkla til meg i natt.

5 døgn i Kanalhølen bør virkelig bli bra. Ser frem til rapport!

Snakket med en som gjorde seg klar i Rennebu, det hadde visstnok passert rundt 300 lakser på Bjørset. Visstnok lite fisk på rundt 10kg, men en del under og visstnok en god del over også. Var visst uvanlig mye fisk på 15kg+++....

EDIT: Jeg får rapporter fra noen kompiser som fisker i Rennebu, han ene tok årets første fisk i Orkla for 3-4år siden så det lover bra :lol:

Evt. rapport legges ut.

Endret av MP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskefritid

Kom nå tilbake fra Kvina, noen fisk sett i "mega" hølen tidligere på kvelden. Men så vidt jeg har fått med meg er det ikke tatt noe enda. Lav vannstand, ca 14m3.

Det vil vel heller ikke gå noe særlig med fisk på elva før vi får litt regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første laksen bet 00:15 i Etne, en nydelig junifisk på 4.2kg. Fisken ble tatt på Ottesen-sluk i sone 8 av Iris jacobsen.

Det er ellers ikke tatt fisk såvidt jeg vet foreløpig. Vannstanden er ca 8kbm, altså endel under "normalt" under åpningen. Det er observert fisk flere steder i elva, flo kl 02 så tenker det skjer ting omtrent nå... :D

Her er den, nydelig junilaks!

6391_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMS-rapport fra mine laksekompiser som er på åpningen i Namsen .......... første lå på land kl. 00.30 - 9.5 kg og etter det så har de tatt ihvertfall en til på litt over 13........

Glad jeg skal på jobb i dag og ikke i elva.......

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... :( er det ikke komt på land mer enn en laks i etne? det var da rart... eller er det bare rapportene som er treige?

er vikedalselva også helt død? skulle i det minste tro at det var en eller to sjøørret på land i og med at det har vært ganske mye observasjoner av det der...

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt

Første fisken på land i Verdalselva fem over tolv, var selv ute i hele natt på valdet nederst i elva og fisket med mark.

Så endel fisk som hoppet og hadde en fin en på kroken, uheldigvis kom den svømmende rett mot meg og jeg hadde ikke sjans til å gi tilslag.

Edit: endret teksten litt

Endret av RexHunt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meldes om eventyrlig fiske i Namsen. Det ble tatt mange fisker allerede første timen. Det ble også blant annet tatt 6 lakser på Øvre Vibstad i løpet av første 6 timer på 2 båter. Den største laksen jeg har hørt om er på 16,5 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.