Gå til innhold
Fiskersiden

SESONGSTART 2006


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Ahhh, ny pers på første døgnet i Etne B)B) 4.7 topptrimma kilo

Tatt på flue i bortglemte sone 14 . Fisken ble rundlurt, kjørt og landet alene en tidlig morgentime. Da hadde jeg allerede mista en mellomlaks og en storlaks på samme brekket, så det ble en god trøst.

Dette skjedde i steikende sol og over 20grader, mens jeg blanket i sone 9 på sønd-mand med væromslag og timevis med regn :lol: laskefiske er ikke helt forutsigbart alltid... Men det er mengder med flott mellomlaks på elva ihvertfall

Mvh

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tilbake etter den årlige turen til Namsen. Ikke noe kanonfiske men vi fikk da 16 sø/laks fra 1 til 9,5 kg. Det var veldig lite oppgang i den uka vi var der, og det hadde vært sånn siden åpningen. Hørte om personer som hadde vært der oppe i 14 dager uten fisk, og det er uvanlig. Hele dalføret snakket om svart elv......

Men det er fisk på gang og det som er helt sikkert at jeg tror ikke vi har sett den siste på rundt 20 kg fra den kanten i år. Vi spottet ihvertfall minst 8 fisker over 15 kg på eller i nærheten av de vallene som vi fisket på..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elva på vei ned igjen nå i Etne, men fisket er fortsatt bra. Helge S har 2 lakser på land siste døgnet, kommer nok mer når han er tilbake igjen.

Det sto enormt med fisk i sone 6, en del virkelig store også, men de bare sto og stampet, var oppe og slo eller nisevaket innimellom bare for å erte oss litt Ü. Men Helge lurte 2 likevel han!!! Og tok også en bitteliten ål!!! Jeg håper bildene av kjøringen av den største ble bra. Sto på andre siden og fotograferte i morgentåka. De kommer etter helgen en gang, hår lånt bort USB kabelen til kameraet mitt!

Selv blanka jeg (selvfølgelig!!!) Skal visst bare ta laks i sjøen i år jeg ?? Ja ja!!!

Skal til Vik nå til helga, og så blir vi 4 stk i sone 2 og 1B 4.-5. juli

Endret av Trollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøiiii bare laks i sjøen ??? Trollet nå må du puste ut ;) , det er kun gått 1 mnd av lakseseongen du har i hverfall to igjen.

Det er andre som ikke har fått duppe flua enda og så klager du over at du ikke har fått fisk, nei jenta mi laksfiske er ikke som seifiske på hadeland vettu :):D

Klart du får den, bare et tidspørsmål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøiiii bare laks i sjøen ??? Trollet nå må du puste ut ;) , det er kun gått 1 mnd av lakseseongen du har i hverfall to igjen.

Det er andre som ikke har fått duppe flua enda og så klager du over at du ikke har fått fisk, nei jenta mi laksfiske er ikke som seifiske på hadeland vettu :):D

Klart du får den, bare et tidspørsmål :D

Vett jeg vel!!!! For alt jeg vet, kanskje jeg ikke får flere laks i år, det er mange som IKKE får , så jeg skal ikke klage jeg!!! Slapp off, har trua jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.