Gå til innhold
Fiskersiden

Internt-Karmøy Rovfiskerlag


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Da var kveldsturen unnagjort. 3 sørv på mais. Gud bedre å irriterende de små agn tyvene er :(

Kan melde om bra med knott,noen mygg og en flått.

0 karpe :lol:

Men fin tur ellers.

010720062340hVRVR7L13NoaaRXpdu.jpg?48

En bever svømte forbi.

010720062359ydtF4JLGlvI5mEuAXj.jpg?100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 390
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hater: Ostekake, Hard Rock Hallelulja, TDF, Foppall, U2 og pluss det derre superkjedelige bandet som later som det er opptatt av den tredje verden osv (free trade now ?) og lager sirupmusikk.

Husker nå: Coldplay. Urk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Min lørdagskveld startet med å skru sammen TrippTrappstol, databord, Lyse Bredbånd og kabeltv med verdens største fjernkontroll, for deretter å dra opp mine første Siddisfisker. Tre lyr og en knurr blir middag i dag. Bilder får dere aldri se. Haha.

Fikk også snakket med en polakk, som ikke forstod noe av det jeg sa før jeg prøvde meg med "spise karpe til jul", da lyste han opp.

Ellers bestod fangsten av Cheese Doodles og Solo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I dag har jeg jobbet, spist middag, drukket øl, sett sjørøverfilmen med Johnny på kino og så drukket en del fler øl med Rønsingen og frue. Nå er jeg småbrisen og litt trøtt.

Filmen var forøvrig fin, gøyal sak som var helt lik den forrige, bare lenger og mer av alt. De hadde til og med trukket frem kraken. Tøft. Jævli dårlig oversatt bare... Tror det var Eli Rygg som hadde fått den jobben. Håper den neste blir like gøy.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantomet

Ville underholdningsverdien på filmen vært like høy uten alkoholintak på forhånd Oz? :D

Etter nok øl så er jo t.o.m Fransk/Nederlandske spillefilmer med Indisk tekst ganske gode ;):D

MVH Eirik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville underholdningsverdien på filmen vært like høy uten alkoholintak på forhånd Oz? :huh:

Etter nok øl så er jo t.o.m Fransk/Nederlandske spillefilmer med Indisk tekst ganske gode :lol::lol:

MVH Eirik :)

Nå skal det sies at alkoholinntaket før filmen var av det moderate slaget. kun to pils, så tisse, så kjøpe popcorn og brus, så film. To pils altså. Ække allverden det. Etter derimot...

Filmen ville nok hatt omtrent like stor underholdningsverdi uten de to glassene med øl, det vil jeg tro.

Hvem sier forresten at Fransk/Nederlandske filmer med Indisk tekst ikke er ganske gode, de er jo noen av de beste!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.