Gå til innhold
Fiskersiden

Internt-Karmøy Rovfiskerlag


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 390
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jeg poste referatet fra tupperwareklubben til kjerringa her? :blink:

Ja, men ikke før vi har fått rovfiskelagets, regner nemlig med at tupperwareklubbens er vesntlig mer omfattende og interessant. :D

Tupperware ruler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det rett før jeg moderer så tastaturet skvetter her folkens :blink:

Esox ryker nok rett på et rødt kort med tilhørende dårlig fiske i 14 dager. Pikopath blir nok rammet av svært dårlig tilgang til forumet en stund, mens favorittvannet til Hoffa dessverre blir rammet av gjeddeutsettinger og polakker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter forresten og venter på mer fra deg SMS. Det var noe med kjemi?

Mvh Oz

Festlig nok leser SMS akkurat nå om SmS, samariumsulfid blant venner, som er et isolerende monosulfid av en sjeldent jordartsmetall. SmS er nok vesentlig mer spennende enn SMS siden det har en isolator-metall-overgang ved 6,5 kbar trykk pga valensluktasjoner i Sm2+ som er et f6-ion, heftig!!! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mest i sånne:

p10054999000_detail.jpg

Ooooh! Spennende!

Forresten noen som har en ekstra pils? Jeg ser ut til å være skvær tom.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh! Spennende!

Forresten noen som har en ekstra pils? Jeg ser ut til å være skvær tom.

Mvh Oz

Jeg har en som gikk ut på dato i fjor en gang. Skal jeg kjøre innomtil deg med den?

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig nok leser SMS akkurat nå om SmS, samariumsulfid blant venner, som er et isolerende monosulfid av en sjeldent jordartsmetall. SmS er nok vesentlig mer spennende enn SMS siden det har en isolator-metall-overgang ved 6,5 kbar trykk pga valensluktasjoner i Sm2+ som er et f6-ion, heftig!!! :blink:

Jøsses! 6,5 du gett!! Insane.

Hunter: Ikke stress du. tar meg en kaffe istede, planen er nå og sitte oppe lenge og følge utviklingen i denne tråden. Dessuten ser det ut til at jeg har mer cognac igjen.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Rex har tapt! (enlikt nedskrevne universelle forumregler om at den første som blander inn nazi/hitler/facisme taper automatisk enhver diskusjon. Been there!)

Noe som vel strengt tatt var årets diskusjon ifjor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt

Ah! Rex har tapt! (enlikt nedskrevne universelle forumregler om at den første som blander inn nazi/hitler/facisme taper automatisk enhver diskusjon. Been there!)

Pøh!

(og hvis jeg tar feil og blir kasta ut så blir det bare mer tid til fisking)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg rett og slett ikke blande meg inn i, for da kommer det bare en annen forumbruker og sier at jeg er slem og at jeg mobber :lol::D

jaha? :blink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.