Gå til innhold
Fiskersiden

Ok, Biltema er genialt !!


bluebird
 Share

Recommended Posts

Har aldri vært noen Biltema entusiast, men må si at dette produktet :

"Oppladbar luftpumpe

CE-merket. elektrisk luftpumpe egnet for å pumpe opp eller tømme luftmadrasser, gummibåter o.l. Pumpen gir stort luftvolum med lavt trykk. Den lades med den medfølgende adapteren og drives av det innebygde batteriet. Tilkoplingsnippel og 3 forskjellige munnstykker inngår. Batteriets ladetid: 10-16 timer. Lading skjer via nettadapter til stikkontakt 230 V/ 50 Hz."

bare er helt utrolig. I allfall for oss litt late Bellyboat brukere.

Litt lang lade tide, 16 timer, holder til ca 10 min bruk. Men de 10 minuttene er nok til først å pumpe opp belly'en og deretter til å suge den tom igjen etterpå (Belly'en selvfølgelig)....

Veier ca 1/2 kg. Vel verdt å bære på istedetfor enten å bære på en oppblåst Belly, eller bruke 15 svette minutter på å pumpe opp manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en stor variant av en toveispumpe bruker man garantert mindre tid enn 15 min på å pumpe opp en passe stor bellyboat. Har selv en Seahawk 500 gummibåt (stor sak), og har forsøkt meg med både stor toveispumpe og biltemas elektriske pumper. Den manuelle er mye raskere å bruke. Det er i hvert fall mine erfaringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.