Gå til innhold
Fiskersiden

Guide tur i stavanger område....


Recommended Posts

Bare lurte på om noen har lyst til å vøre guide eller gi ut litt information om ålreite fiske steder i Stavanger område?? :P

Er ny innflyttet fra det gode Østlandet, har bodd her nå i hele to dager og det værker etter å prøve de nye mulighetene som gjelder for sjøfiske rundt om i Stavanger og omegn :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Heisann. Jeg slår deg, i og med at jeg har bodd her helt siden natt til torsdag.

Jeg har foreløpig bare prøvd å meite nedenfor Det Norske Veritas. Artig plass og brådypt. Den plassen kan jeg med glede guide deg til, men ellers står vi ganske likt. Kanskje KimAndre eller karleif kan guide oss begge en dag?

Gjørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du noen steder bordern? (hermy) Når jeg kommer over og besøker deg til høsten SKAL jeg finne de gode plassene for deg vet du. Jeg trenger ikke være kjent engang. Du vet jo at jeg alltid finner de besteplassene og får mere fisk en deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Finner du noen steder bordern? (hermy) Når jeg kommer over og besøker deg til høsten SKAL jeg finne de gode plassene for deg vet du. Jeg trenger ikke være kjent engang. Du vet jo at jeg alltid finner de besteplassene og får mere fisk en deg. :blink:

Når jeg og Hermy får forent kreftene våre utover sommeren og høsten, vil vi nok bli uslåelig... :rolleyes: Selv for store/lillebror!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg og Hermy får forent kreftene våre utover sommeren og høsten, vil vi nok bli uslåelig... :rolleyes: Selv for store/lillebror!

:lol:

Hehe.

Dere får håpe det. Du får spørre Hermy hvem som er best av meg og han. Det er tross alt meg han har lært alt han kan om fiske. Og jeg har fortsatt noen ess i erme :blink:

Fra spøk til revolver. kanskej vi kan dra ut en tur alle sammen når jeg kommer over en tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Kanskje vi skal planlegge et uhøytidlig FS-treff i Stavanger/Rogaland snart? Surfcastingkonkurranse på Jærstrendene eller et gyltemesterskap? Eller en fjesingcup eller piggvarserie? Mulighetene er mange her i palettfiskenes territorie.

Du er hjertlig velkommen Ravanus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Jeg kommer over helt sikkert til høsten, muligens før. Tror Hermy skal hjem i August og feire bursag til storebror :) mulig jeg blir med han tilbake da? Og fiske treff er jeg veldig klar for. Det er alltid morro og fiske sammen med nye mennesker. Man lærer alltid noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.