Gå til innhold
Fiskersiden

Tatoveringer


westside
 Share

Recommended Posts

blir bra dette vilhelm, skjønner at det er lett å bli hekta på dette... Omsider ferdig selv etter mange mange gode og mindre gode stunder. To stk stella og noen sluker har det kostet Piscator, men verd det er det! Som nevnt på FB, du er snart ett atlas om fiske arter og beskrivelse om habitat, utbredelse osv under fiskene er ett must :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Jeg vurderte dette her som sånn bånd rundt armen.. Men Må nok plukke ut noen og forstørre litt for at det ikke skal gli ut. Men alikevel.

TS%20evil%20fish%20band.jpg

Det kunne ikke falle meg inn i halvsøvne eller fylla å tatovere meg, men hvis jeg likevel skulle ha falt for fristelsen i bedøva tilstand, så ville denne vært et alternativ. Kul er den! :) Hvorfor begynner jeg nå å tenke på den gamle barnesangen: "Noen barn er brune og noen barn er røde"....osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

JA vanedannende dette... har venstre siden av rygg, halfsleeve og venstre bryst som min første tattis. I gang med planleggingen og snart tegningen av den andre. Blir leggen og låret. Samtidig begynt å leke med tankene om en moderne orientalsk tattis på andre skulder, arm....

Grattis kis, fint motiv for judas fan som du er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.