Gå til innhold
Fiskersiden

Vi sørger over en tapt kamerat.............


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

Husker Bård og Lars hadden en episod hvor de kødda mye med dette. Lars ble en skjeggete kjederøykende markfisker som satt ved akerselva i skitne klær. Han hadde et kraftig tilbakefall også hvor han midt på natta i "meitepsykose" febrilsk gravde etter mark.

Da er det jo godt å vite at virkeligheten er helt motsatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Fin gjeng!

Slapp av Remy, dette går veldig bra! Har vært gjennom detta eg og, men e nå på bedringens vei. Eg var jo heilt uforberedt når eg flytta fra vestlandet og over til Østlandet (meitelandet). I min iver etter å få mi førsta gjedda har nåken østlandskompisar dratt meg meg på detta meitefiske, detta har jo ført til uttallige timar med glaning på dupp, og abbor på 150 g. Men heldigvis tok Espen meg med i båten på Steinsfjorden og fiksa opp i detta ein gong for alle med å gi meg nåken "fine" gjedder.

Og eg love deg Remy, det e ingenting du har meir lyst på etter at du har meiteventa, enn å "fiska" igjen... med flua såklart...

Og då gir du meg ein lyd så me kan ta litt SØ :D

Stå på Remy! detta går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Velle

sitat:Opprinnelig postet av Davidsen

Vel, mener å huske at jeg advarte han da han begynte så smått. Men nei da, han hadde fuuull kontroll.

Gulp, Gisp! Etter Flekkefjord turen er jeg begynt å drømme om meiteutstyr, oter og havfiske, om natta....bare det ikke går "nedenom og hjem" med meg også.[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg Remy til våren sitte sjelvende langs Oslofjordenskyst på jakt etter stor sjøørret med slukstang dupp og sildebiter.Prøver å grave frem en børstemark eller to med bare neva. Han ønsker ikke å bli igjennkjent og har byttet navn. Gutten har det ikke godt.

Og hjelp finnes ikke, nei han er nok nå fortapt til meitefisket.

OG BRA ER DET hehehehehe Skal se at vi andre som "fisker" kan øke fangsstatestikken noe.[ :D ][ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.