Gå til innhold
Fiskersiden

Tips og artikler om karpefiske


fiskeLine
 Share

Recommended Posts

Jeg har lest mye her, fått masse tips, og mye info. PÅ mage måter tror jeg det er lettere å få info også når man er en kvinnelig fisker. Fint for meg det, samtidig som det er vanskelig å bli tatt seriøst som kvinnelig fisker. Vi må liksom bevise mer. Og det er helt riktig som du sier at mye skjer der ute. For øvrig så kan jeg si at jeg meldte meg inn i Oslo Sportsfiskere etter at jeg haddde gått på fluefiskekurs der og etter at jeg begynte å møte på klubbkveldene der ble knipent med info og ikke lett å komme inn på "gutta". Det jeg har lært meg til nå har jeg lest for det meste og prøvd ut selv med veldig gode resultater på fisk under en kilo. I sommer fant jeg vann som ga meg fisk på annethvert kast med flue og det var bare så tilfredsstillende å klare det selv. Teori er nødvendig!

Men når det er sagt er jeg helt enig i at det er viktig å se på "live". Grunnen til at jeg ikke skal begynne med karpefiske ennå er at jeg nesten aldig er hjemme og at jeg fremdels har mye å lære når det gjelder fluefiske. LIker å bli god på en ting før jeg prøver noe nytt, men det er ingen motsetning i det og detg å begynne å se på andre former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.