Gå til innhold
Fiskersiden

Vekt på Gullvederbuk+


Gjest Sutermann
 Share

Recommended Posts

Gjest Fantomet

Match vekten ?? ...den er ganske lav ja

Det mange av oss ikke har i kroppsvekt blir vel tatt igjen på teknikk og fiske-inteligens! ;):blink:

Det var da fryktelig så mange som ville fiske Gullvederbuk nå da?

Fra det som skulle være en solskinshistorie ble kjapt FS mesterskapet i Gull-Buk fiske :D:D

Ser ikke helt for meg att det mesterskapet blir vunnet av en Vestlending,gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullfisk ble tatt i går kveld. :D Samme fisken som ThorEH tok for et år siden. Vekta viste 780 gram. Lengden var 37 eller 38 cm, husker ikke helt. Tok også flere mindre fisk, ligna veldig på karuss. Noen som vet om det finnes karuss i vannet og om disse fiskene var rene gullfisk?

Kommer ingen bilder enda.

Endret av HåkonS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullfisk ble tatt i går kveld. :D Samme fisken som ThorEH tok for et år siden. Vekta viste 780 gram. Lengden var 37 eller 38 cm, husker ikke helt. Tok også flere mindre fisk, ligna veldig på karuss. Noen som vet om det finnes karuss i vannet og om disse fiskene var rene gullfisk?

Kommer ingen bilder enda.

om brystfinnene når bak til bukfinnen er det gullfisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ICKE karuss i dette vannet, det er kun gullfisk som etter ett par år har gått tilbake til "naturlig" farge..

PS: det finnes minst 2 gullfisk med samme tegninger som den jeg fikk i fjor. (Noe som igjen skulle bety at det er enda flere også)

Og min fra ifjor var vel over 800 om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.