Gå til innhold
Fiskersiden

Conger nok en gang


Oz
 Share

Recommended Posts

HAHAHAHAHA, FY FEITE HAKKE STEIKE, dette er det råeste jeg har lest på lenge, kjempebra jobba gutter, jeg er yderst inspirert og ny havåltur er på planleggingsstadiet! :) Noen ganger, eller for det meste alltid, er fisking verdens flotteste hobby! Dere har skrevet sportsfiskehistorie, havålen min blekner i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må bare hive meg på i rekken av gratulasjoner. Utrolig fine fisker, og en så bra rapport at en som ikke noensinne har en gang vurdert å fiske hverken med agn eller etter slike beist fikk rykninger i fiskearmen. Så mye fiskeglede i den rapporten at jeg aldri igjen kommer til å tvile på at jeg har valgt rett hobby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

******* ** * *** **** * **** **

Målløs. Gutta fra bergen er unektelige og fisken er utrolig. Den som topper dette før året er omme gjør det stort, for dette var enormt. Fantastisk bra rapport også. Jeg er utrolig glad på deres vegne, og takk for at dere deler det så flott med meg og oss.

Leste rapporten på mobilen først, men da er bildene små. En havål er dødsrå, og fytte katta så digre de beista er. Skjønner meget godt at de kan være smått vriene å få opp på kaia :lol:

Jeg bøyer meg i støvet.

Hugo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg ut på ålefiske idag, men tror jeg driter i det gitt... :lol: Gratulerer så mye alle mann, dere har blitt et "giftig" team med drøye prestasjoner. Havål og havmus er jo som k.... og f..... :lol: Hvis noen skulle lure hva jeg mener er det selvfølgelig kaffe og fyrstekake det er snakk om her...

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og lurer litt på om jeg må ut i natt og teste et sted jeg har tenkt på en stund.... henge med KIS ?

Dette er sikkert ikke dumt, det klaffa jo så til de grader da vi endelig fomla oss til å ta en tur til et sted, som ligger like i nærheten av flere mulige havålsteder, som eg hadde tenkt på i årevis, uten å få fingen ut. :lol:

Snakka faktisk med Audun på Finn de Lange i Bergen en gang rundt årtusenskiftet, han lurte på om eg hadde prøvd etter Havål, og eg sa at eg hadde planer om å prøve noen steder i Fensfjorden, tok noen år før det ble prøvd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert ikke dumt, det klaffa jo så til de grader da vi endelig fomla oss til å ta en tur til et sted, som ligger like i nærheten av flere mulige havålsteder, som eg hadde tenkt på i årevis, uten å få fingen ut. :)

Snakka faktisk med Audun på Finn de Lange i Bergen en gang rundt årtusenskiftet, han lurte på om eg hadde prøvd etter Havål, og eg sa at eg hadde planer om å prøve noen steder i Fensfjorden, tok noen år før det ble prøvd :angry:

Hva sier du Erling, skal vi leite etter bestefar selv i neste uke, litt lenger borte...... :P

Ps: Tror jeg får si som KIS`: Tror ikke FS hatten funker for meg jeg..... To havålturer, Havål på begge ganger, INGEN på land. Hmmm tror jaggu jeg må finne frem Jæren Sportsfiske hatten min igjen snart.... :)

Endret av truttakiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.