Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedde og abborkonkurranse 30.sept til 1.okt


Recommended Posts

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke noe "invitere damer og holde dem i hånda" greier nå, Erik! Hvis ikke du kjenner noen single, fine og erfarne damer da :)

B) agree :D

Edit:

Spøk tilside,mulig dette er alfaomega for fiskelykken til noen.

Noen må sende meg pm ang sikre tryte plasser,da jeg stiller uten erfaringer i området.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åffer akkerat i et kjedelig vann som Steinsfjord??...Halden vassdraget..stora lee...Vansjøosv..større vann...mer plass..digre strender penere omgivelser osv

Må da være mer intr med tanke på meite og flue og da?

Men oslo gjengen tycke vel at det foooor langt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, må vi vinne enda en gang for å overbevise dere?? Ikke nok med at vi fikk største fisken, men Cato tok bilde av dere utenfor tillat område. Men men, jeg er vel med denne gangen også da, noen må jo avkroke gjeddene til Tommy :D Det eneste problemet er at jeg må jobbe på lørdag, men prøver å komme etter jobben.

Smågjeddene bør føle seg fryktelig utrygge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg også på. Stiller som matros i skuta til tryta.

Bra Brutus, han trenger nok all den hjelpen han kan få

:D:D

Uff, må vi vinne enda en gang for å overbevise dere?? Ikke nok med at vi fikk største fisken, men Cato tok bilde av dere utenfor tillat område. Men men, jeg er vel med denne gangen også da, noen må jo avkroke gjeddene til Tommy :D Det eneste problemet er at jeg må jobbe på lørdag, men prøver å komme etter jobben.

Smågjeddene bør føle seg fryktelig utrygge!!

Da mangler vi bare cato, så er dere alle mann alle igjen

:D:D:)

åffer akkerat i et kjedelig vann som Steinsfjord??...Halden vassdraget..stora lee...Vansjøosv..større vann...mer plass..digre strender penere omgivelser osv

Må da være mer intr med tanke på meite og flue og da?

Men oslo gjengen tycke vel at det foooor langt vel?

Regner med at det ikke er for langt for deg da killen.

:D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært noe om fluefiskere leide seg båt? i stedet for badelekene sine, slik at man kan utnytte hele vannet?

Om teppebåten er i hende innen den tid, så kommer jeg nok til å bryte alle regler ang. grenser, med letthet.

P

Hvis disse fluefiskerene ikke klarer å tenkte slikt selv, så kan de få plaske rundt i disse baderingene sine.

:D:o:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åffer akkerat i et kjedelig vann som Steinsfjord??...Halden vassdraget..stora lee...Vansjøosv..større vann...mer plass..digre strender penere omgivelser osv

Må da være mer intr med tanke på meite og flue og da?

Men oslo gjengen tycke vel at det foooor langt vel?

Blymann er jo inne på noe, Store Le eller for den saks skyld Glafsfjorden ved Arvika Der kan du kombinere natteliv og fiske uten å bli flådd av taxi.

Ellers er Steinsfjorden helt ok for min del. Må se an litt før jeg definitivt svarer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blymann er jo inne på noe, Store Le eller for den saks skyld Glafsfjorden ved Arvika Der kan du kombinere natteliv og fiske uten å bli flådd av taxi.

Ellers er Steinsfjorden helt ok for min del. Må se an litt før jeg definitivt svarer ja.

flott P.bacon, bare gi beskjed.

Det vil alltid være delte meninger om hvor, men det må man regne med.

:D:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at Steinsfjorden blir valgt er jo fordi jerkerne er lommekjente der, noe som øker sjansen for at de ikke blir utkonkurrert altfor lett. Og det er vi fluefiskere veldig glade for. Vi ønsker så god motstand som mulig - rett og slett fordi det da blir mere moro å vinne. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at Steinsfjorden blir valgt er jo fordi jerkerne er lommekjente der, noe som øker sjansen for at de ikke blir utkonkurrert altfor lett. Og det er vi fluefiskere veldig glade for. Vi ønsker så god motstand som mulig - rett og slett fordi det da blir mere moro å vinne. <_<

Jeg slår meg på låret å ler Gabbis. Vi jerkere kommer til å kruse alt av konkurranse hvis vi vil, men vi har ikke det som mål, vi skal kose oss, ha det sosialt, så får dere padle rundt med andeføtter å tro at dere er noe. så slik er det gabbis

:):D

For vår del kommer ikke lysten på og vinne til å overgå det å nyte den fine naturen, fuglelivet og det flotte vannet. Det finnes andre ting i livet som er viktigere enn å vinne Gabbla

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vår del kommer ikke lysten på og vinne til å overgå det å nyte den fine naturen, fuglelivet og det flotte vannet. Det finnes andre ting i livet som er viktigere enn å vinne Gabbla

Slikt er veldig fint å si på forhånd slik at man har noe å skylde på hvis man taper :)

Neida, du har selvsagt rett - bortsett fra det med fugleliv. Litt drøyt å reise til Steinsfjorden for å titte på fugler :D. Og strengt tatt er jo naturen rundt bare trær og gress og berg og sånt - det ser man da nok av ellers. Men vannet er fint <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som tenningen ute blandt deltagerene er høy for øyeblikket og at det legges opp strategier i de forskjellige leiere, leiere som etter ent fisking på lørdag skal smelte sammen i en sosial klynge der all konkurranse instinkt blir lagt til side og hyggepraten om dagens opplevelser går livlig, mens maten gjør seg klar på grillen.

Må si jeg ser frem til dette gutter, og husk det er plass til flere, så ønsker man å være med på et lite minitreff på steinsfjorden er det bare å gi beskjed, det kan faktsik bli riktig så trivelig.

:DB)

En ting !! Det blir ingen begrensninger på fiskeområde, Hele steinsfjorden er fiskeområde. Hører dere det fluefiskere ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som tenningen ute blandt deltagerene er høy for øyeblikket og at det legges opp strategier i de forskjellige leiere, leiere som etter ent fisking på lørdag skal smelte sammen i en sosial klynge der all konkurranse instinkt blir lagt til side og hyggepraten om dagens opplevelser går livlig, mens maten gjør seg klar på grillen.

Må si jeg ser frem til dette gutter, og husk det er plass til flere, så ønsker man å være med på et lite minitreff på steinsfjorden er det bare å gi beskjed, det kan faktsik bli riktig så trivelig.

B);)

En ting !! Det blir ingen begrensninger på fiskeområde, Hele steinsfjorden er fiskeområde. Hører dere det fluefiskere ??

Godt å høre! Nå skal jeg installere 2 takracks slik at jeg kan fiske med 16 stenger. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som tenningen ute blandt deltagerene er høy for øyeblikket og at det legges opp strategier i de forskjellige leiere, leiere som etter ent fisking på lørdag skal smelte sammen i en sosial klynge der all konkurranse instinkt blir lagt til side og hyggepraten om dagens opplevelser går livlig, mens maten gjør seg klar på grillen.

Må si jeg ser frem til dette gutter, og husk det er plass til flere, så ønsker man å være med på et lite minitreff på steinsfjorden er det bare å gi beskjed, det kan faktsik bli riktig så trivelig.

;):D

En ting !! Det blir ingen begrensninger på fiskeområde, Hele steinsfjorden er fiskeområde. Hører dere det fluefiskere ??

Eeeeh, kanskje noen andre enn jerk-king med den største båten burde bestemt reglene? :D

Med belly blir vi ganske stasjonere, men spiller egentlig ingen rolle - flua er så effektiv at fisken kommer til oss i stedet B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Nå skal jeg installere 2 takracks slik at jeg kan fiske med 16 stenger. :D

Uff så leit,da gikk seieren til meiterene. antall fisk delt på antall stenger B)

Noen som kan ymte innpå om tryte plass via pm? hvalmannen: har du kart link til hyttene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Nå skal jeg installere 2 takracks slik at jeg kan fiske med 16 stenger. :D

det tilates ikke mer en 5 stenger der da min gode mann....og så skal du fiske med 16??...du som for noia av bare en rigg?? hva med rigg2?? B)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.